Aviseringar
Rensa alla

Är jag ensam om min läggning?


Ämnesstartare

Jag är tjej och 20 år. Jag har de senaste typ två åren märkt att jag tänder så grymt mycket på tanken av min pojkvän tillsammans med andra tjejer och tvärt om. Jag tänder så sjukt mycket på att få vara med en annan kille för att sen gå tillbaka till min pojkvän och ha grymt sex med honom. Svårt att förklara. Men min pojkvän tyckte faktiskt att det verkade rätt nice och jag blev glad men chockad på samma gång. Så ja vi försökte ett tag och han verkade tycka om det fram till i lördags.
Nu tycker han att hela grejen är jätte jobbig, men jag kan ju inte påstå att jag bara kan släppa min "läggning" om man ens kan kalla det så. Jag är nu så rädd för att det inte kommer funka mellan oss eftersom det inte funkar för honom.
Är jag ensam om det här? ja vet dock att min pojkvän inte är ensam över att känna som han gör i alla fall..


   
Citera

Ja. Ingen annan av jordens 6 miljarder människor har någonsin känt likadant. [smile] Fast seriöst så är det något som du och din pojkvän måste lösa, hjälper det om det finns andra som kännt likadant? Nej, inte så värst.


   
SvaraCitera

haha, det är ingen "läggning", du har bara tydligen något emot ett stabilt förhållande så du går och knullar andra killar


   
SvaraCitera

cHILI PEPPEr:

haha, det är ingen "läggning", du har bara tydligen något emot ett stabilt förhållande så du går och knullar andra killar

Eller så känner hon sig inte bunden till normen att man bara ska vara med en person åt gången.


   
SvaraCitera

polygamiska förhållanden är ju någon direkt nyhet så troligen finns fler


   
SvaraCitera

de e fel å va otrogen.


   
SvaraCitera

Zbacnik:

de e fel å va otrogen.

Det är fel att vara troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zbacnik:

de e fel å va otrogen.

Wow. En tolvårig moralkärring, det var ngt nytt.

ot: Fan vad underbart att ha dig som brud, bara att köra på juue [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är det att ingen av oss någonsin sett detta som otrohet, han hade sex med andra tjejer också, så att jag har något mot ett stabilt förhållande, nej. Och nej jag tänder inte på det som människor i fler förhållanden gör. Jag tycker att själva sexet med den andra killen är heeeeelt värdelöst, det är sexet med min pojkvän efter som jag vill åt. Det finns inget bättre.


   
SvaraCitera

TheThreeOfHearts:

Jag tycker att själva sexet med den andra killen är heeeeelt värdelöst, det är sexet med min pojkvän efter som jag vill åt. Det finns inget bättre.

Blir nyfiken: Vad gör sexet med pojkvännen speciellt? Säger du "sexet innan" så stryper jag dig mentalt.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nachac:

Säger du "sexet innan" så stryper jag dig mentalt.

hahah, sitter och hoppas på att hon gör det

nej men, är väl inget fel på det. tycker dock att du ska vara ärlig mot din kille, annars är det inte skjysst.

aha, såg nu att ni var öppna med det. eller? fortfarande, då är det ok.


   
SvaraCitera

Usch.. Du kanske ska släppa taget om honom och börja söka förhållanden som dessa på diverse sajter..


   
SvaraCitera

Woho:

Wow. En tolvårig moralkärring, det var ngt nytt.

men de e ju de


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Eller så känner hon sig inte bunden till normen att man bara ska vara med en person åt gången.

iofs


   
SvaraCitera
mynona

TheThreeOfHearts:

Nu tycker han att hela grejen är jätte jobbig

TheThreeOfHearts:

han hade sex med andra tjejer också

Det finns inget märkvärdigt i det, det är bara psykologi och känslor. Om han vill fortsätta ha sex med andra, måste han acceptera att du också har det. Han kan bara begära att du ska sluta om han också göra det. Lika villkor, lika plan, så är allt som det ska vara. Säg det åt honom bara [y] Visst kan man avstå saker för sin partners skull, men bara om han gör en likvärdig uppoffring. Säg det.


   
SvaraCitera