Aviseringar
Rensa alla

Är jag ensam om min läggning?


har för mig att det kallas "swinger" lr nåt men är vanligast bland 55 åriga tyska par [confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

Läggning är det ju inte. Många verkar ha denna fetisch, så du är ej ensam.


   
SvaraCitera

TheThreeOfHearts:

Jag tycker att själva sexet med den andra killen är heeeeelt värdelöst, det är sexet med min pojkvän efter som jag vill åt. Det finns inget bättre.

Min hypotes: När du knullar någon annan så slipper du förlita/binda dig till din pojkvän (du slipper risken för att bli övergiven/investera), och när du sedan knullar honom så får du bekräftat att han vill ha dig (dvs. att du har makt över honom). Det kanske kan vara någon underliggande rädsla för förlust (av kontroll eller dylikt) som ligger bakom beteendet.

Relationsanarkister, swingers etc. brukar uppskatta sex med andra och har det som främsta drivkraft, men jag får intrycket av att det är något annat du gör det för. Vad det i sådana fall är vet du bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cHILI PEPPEr:

du har bara tydligen något emot ett stabilt förhållande så du går och knullar andra killar

[love]


   
SvaraCitera

Ser inte vad detta ha med homo-eller bisexualitet att göra, men folk som har "öppna" förhållanden är ju inte helt ovanligt.

Ok, så din kille tycker det är jobbigt att ni skall knulla runt med andra? DÅ får du väl välja, är det viktigaste med ert förhållande att du skall få maximal sexuell njutning, eller finns det andra saker som är viktigare? Och i så fall, kan du tänka dig att avstå från att knulla runt för din killes skull?


   
SvaraCitera

Själva fantasin är inte ovanlig men jag tvivlar på att det kommer att fungera om ni inte tänker satsa på att bli helt polygama.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Blir nyfiken: Vad gör sexet med pojkvännen speciellt? Säger du "sexet innan" så stryper jag dig mentalt.

Det är när jag får känna hur mycket bättre han är än alla andra, så hela swingers, polygama saken stämmer inte ritkigt in på mig/oss. Eftersom hela grejen med andra människor känns helt oviktigt, det är mer att utnyttja dom för att då bättre sex.. haha jag insåg aldrig hur svårt det skulle bli att förklara det här.


   
SvaraCitera

TheThreeOfHearts:

Det är när jag får känna hur mycket bättre han är än alla andra, så hela swingers, polygama saken stämmer inte ritkigt in på mig/oss.

Har du förklarat det för honom? Känns som om han skulle ha mycket lättare att acceptera det om han visste att det är för att du ska förhöja känslan av ert sex genom att ställa det i relativitet till sex med andra.


   
SvaraCitera