Aviseringar
Rensa alla

är jag femenist eller vänsterpartist? vad tyx.


Ämnesstartare

kakakaka: haha nej är inte fjantig :$

men jag har inte ens tänkt på vad jag ska rösta än +____+ ska jobba imorn ju, räkna röster osv Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha okej oinsatta idioter kan dra härifrån o hoppa från en bro eller något : D

men för att kanske kvinnor är de som är utsatta och som dras till såna ideologier? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:

Jämställdhet enligt feminister är när kvinnor är i majoritet på en arbetsplats. Eller när kvinnor prioriteras framför män.

Ja, det börjar nästan tyckas att det är så det partiet vill ha det och står för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En röst på FI är en röst på ogenomtänkta och ogenomförbara förslag utan förankring i verkligheten. Även om man inte tycker om FI är det något man inte ska uppmuntra. 


   
SvaraCitera

kakakaka: fi


   
SvaraCitera

Xuzkie:


Ett parti som är för Jämställdhet men hur många män har man att välja på till EU valet?
0 av 9! Skeptisk
   
   

hur många män tror du inte sitter i bryssel redan?


   
SvaraCitera

NiklasW:
En röst på FI är en röst på ogenomtänkta och ogenomförbara förslag utan förankring i verkligheten. Även om man inte tycker om FI är det något man inte ska uppmuntra. 

vet du vad, jag kunde sagt exakt detsamma om sd


   
SvaraCitera

Greken:

Jämställdhet enligt feminister är när kvinnor är i majoritet på en arbetsplats. Eller när kvinnor prioriteras framför män.

precis så är det, brainiac


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet du vad, jag kunde sagt exakt detsamma om sd

Säkert, man kan säga mycket, men du hade haft fel. I vilket fall som helst gör två fel inte ett rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur många män tror du inte sitter i bryssel redan?

Inte en aning. Men att ett svenskt parti väljer 100% damer som kan väljas emellan och vägrar att ha en endaste man med just för att det redan sitter många män i EU tycker jag vore knepigt värre.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Säkert, man kan säga mycket, men du hade haft fel. I vilket fall som helst gör två fel inte ett rätt.

och du tror inte att jag tycker att du har fel?


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Inte en aning. Men att ett svenskt parti väljer 100% damer som kan väljas emellan och vägrar att ha en endaste man med just för att det redan sitter många män i EU tycker jag vore knepigt värre.

jag tror inte att det är så att fi vägrar ha män på sin lista, dock attraherar de i stor utsträckning kvinnor, och inte för att de "favoriserar" kvinnor, utan för att kvinnor varje dag upplever hur det är att vara just kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: och du tror inte att jag tycker att du har fel?

Innerst inne, nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piraterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
rösta blankt! som jag gjorde nu Rodnar

But why?


   
SvaraCitera