Aviseringar
Rensa alla

Är jag FÖR liten!?


Ämnesstartare

Jag är en 13-årig tjej och jag känner mig ofta för liten...
Jag har många kompisar som är ett år äldre än mig men det var en av dom kompisarna som fick mig att fundera ganska mycket på en grej hon sa.
Jag var med min pojkvän som också är 13 år och hon sa vid flera tillfällen 'man märker att ni är ett år yngre'
Just den här kompisen har inte haft något seriöst förhållande och jag har flera kompisar som inte har hånglat med någon. Själv hånglade jag första gången i 2:an då jag inte ens visste vad hångla var, jag blev inkörd i en liten träkoja med en kille som var kär i mig med hans kompisar på vakt utanför. Basically blev jag tvingad och jag har ofta under dom senaste två åren kännt mig som en "hora".
Men tillbaka till min pojkvän, vi hånglar mycket topless och nu har vi börjat ta lite på varandra, jag har inget emot det men är jag för liten för dehär? Har jag gått för fort fram? Jag är jätte kåt på honom, är det normalt att vilja "knulla" (knulla är ett så fult ord men jag har inget bättre) vid en sån här tidig ålder? Förresten, kan någon förklara lagarna för sex?
Förlåt för eventuella felstavningar Dx


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Att vara yngre och liten är inget fel. Njut av det så länge det varar, för rätt som det är är du vuxen (tro mig, det känns som igår jag var 13).

Om du vill ha sex och känner dig redo för det så är det helt upp till dig. Många kan tycka att 13 är tidigt, men det är väldigt individuellt när man känner sig redo. Om du har en partner som respekterar dig och som du känner att du till hundra procent vågar vara dig själv med, och visa öppet och ärligt vad du tycker känns bra och inte bra, då ser jag inga fel med det. Andra tycker att man ska vänta. Det är bäst att avgöra själv, helt enkelt, för ingen annan bestämmer över din kropp! 

Det är aldrig "horigt" att hångla eller ha sex med någon, det är ett dumt påhitt för att skamma människors sexualitet, oftast tjejers. Du får hångla och ligga och kramas och hålla handen med en person eller tusen och det är helt upp till dig, och ingen har rätt att kränka dig för det. 

(Strunta i vad din kompis sa förresten, när man är 14 och 13 tycker man att det är världens skillnad på 14 och 13 och när ni är 18+ kommer ni inte ens förstå varför det ens var en grej.)


   
SvaraCitera

folk som droppar såna där kommentarer vill inte ha dig som vän utan som redskap eller foglig publik. det kan komma att åsamka dig känslomässiga ärr.

sånt pack är inte värd din tid.


   
SvaraCitera

Kör om du vill, glöm inte skydd :))


   
SvaraCitera

Kör på, så länge båda är med på det så är det ingen fara!


   
SvaraCitera

Kör på!

Lagarna är till för att äldre personer inte ska utnyttja personer under 15, men eftersom ni båda är under 15 spelar det ingen roll. 

Och glöm inte skydd!


   
SvaraCitera

Känns som att jag börjar hata detta samhälle mer och mer för varje dag.

1. Man är en hora om man knullar för pengar.

2. Du gjorde inte det, du är ingen hora.

3. Om ni båda är redo att ha sex, ha sex då. Annars är det våldtäkt.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska om du vill, och med vilja menar jag att du vill ha sex för din egna skull och inte för att du vill ha sex för att du vill att han ska gilla dig eller liknande.


   
SvaraCitera