Aviseringar
Rensa alla

Är jag för slapp? :S


Liiiiinda:

Vadå? måste jag sluta onanera? :S

Nä, men kör du upp en jävla ölglas så vidgar den sig. Får du en penis i fittan så gör den sig inte lika stor [confused]


   
SvaraCitera

Liiiiinda:

för vem har penis så stor som ett 0,5 L ölglas? :S

tja, baby[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

sy ihop blygdläpparna


   
SvaraCitera

Liiiiinda:

ok?... kan testa :)... tack 🙂

You go girl! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ett ölglas är ingenting jämfört med ett barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ett ölglas är ingenting jämfört med ett barn.

Och det går inte att jämföra heller. Det är sällan hört att det är sexuellt njutbart att föda barn.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Och det går inte att jämföra heller. Det är sällan hört att det är sexuellt njutbart att föda barn.

Nu förstod du nog inte riktigt.
Det jag syftade på var att slidan anpassar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu förstod du nog inte riktigt.
Det jag syftade på var att slidan anpassar sig.

Jag menar att du jämför med något orelevant. Oftast spricker kvinnor upp flera centimeter när de föder barn och musklerna i underlivet försvagas/brister så man måste träna upp dem igen. Anledningarna till att den annars anpassar sig beror på att man är upphetsad och våt och kan slappna av, därför tyckte jag inte att det gick att jämföra med storleken på ett barn, det brukar vara för stort för anpassning helt enkelt.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag menar att du jämför med något orelevant. Oftast spricker kvinnor upp flera centimeter när de föder barn och musklerna i underlivet försvagas/brister så man måste träna upp dem igen

Så många centimeter spricker man inte upp, slidan är otroligt töjbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så många centimeter spricker man inte upp, slidan är otroligt töjbar.

Det är den, dessvärre är det väldigt många som spricker. 80% enligt vissa undersökningar. Det vållar inga större besvär, men det är förvånande att alla däggdjur föder med "plåga".


   
SvaraCitera

isola:

Så många centimeter spricker man inte upp, slidan är otroligt töjbar.

Beror väl på vem man parat sig med, tex om man är en liten asiat och fortplantar sig med en 2meters neger så blir det inte trivsamt.


   
SvaraCitera

Matsy:

Beror väl på vem man parat sig med, tex om man är en liten asiat och fortplantar sig med en 2meters neger så blir det inte trivsamt.

ok


   
SvaraCitera

Liiiiinda:

för vem har penis så stor som ett 0,5 L ölglas? :S

Vad ska jag göra och/eller hur kan jag få min f*** [blush] att bli tajt igen :S

Shit! Jadu, jag får knappt plats med tre av mina egna fingar 🙁
Men det finns ju knipkulor att köpa, dom heter något speciellt men kommer inte på. De är ett par tunga kulor som man trycker in i fittan och sen så övar man på att hålla in dom, alltså man tränar muskeln där, hahahah lol, försök med det! 🙂


   
SvaraCitera
sebb0

Mimmsan:

knappt plats med tre

du kan få in myke mer [cute] de är vell att du (själv) vill va så stor så du spenner dig eller not[crazy] men jag holler med om att ett öl glas är myke [rolleyes]


   
SvaraCitera
sebb0

Liiiiinda:

få min f*** att bli tajt igen :S

förstår om du gillar att få in stora saker med ett tips du kanse inte vorde tänja så myke på (gränserna) om du vill va förbered för sex ska du typ onanera med saker som är runt 10-15 omkrets annars om du nyligan onanerat kan de bli lite slappt..[cute] men oavset va du ha i så går den till baka till de den va ganska fort ^^

fråga? : hur stor omkrets har öl glaset ?


   
SvaraCitera