Aviseringar
Rensa alla

Är jag för ung????


sadriaz:

tyvär killen, har en tjej som VILL VILL VILL!!!!!!! men jag vene om jag vill

För det första, så är "tyvärr killen" lite opassande av dig att säga till mig eftersom du endast är 13 år, och jag 18.

Men ja, se till att ge henne det hon vill ha då.
Ingen större deal, akta så hon inte lurar dig bara! 😉

Lycka till, killen..


   
SvaraCitera

Om du vart över 15 och hon är under 15, då hade jag avrått från det men har inte koll på hur det är med två personer under 15. Anyone?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan....... ska du knulla när du är 13???

fan, kan inte dagens ungdomar ta och vänta lite, ja gvet att ni är kåta men ta och läs en porrtidning istället...... fan seriöst [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag kan inte vara elak. Helvete, bli äldre så att jag inte får lika dåligt samvete för att jag är taskig. Jävla 13;åring, det är astöntigt att vara så liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

fan, kan inte dagens ungdomar ta och vänta lite, ja gvet att ni är kåta men ta och läs en porrtidning istället...... fan seriöst

Mhm, precis. P14 har talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dubiös:

Mhm, precis. P14 har talat.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WorldUnited:

men vafan....... ska du knulla när du är 13???

fan, kan inte dagens ungdomar ta och vänta lite, ja gvet att ni är kåta men ta och läs en porrtidning istället...... fan seriöst

okej, du låter som en vuxen och det är dig jag lyssnar på och inte FAILADE DRICKANDE RÖKANDE !&ÅRINGAR 😛 haha, okej ska avstå tills 15minst då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pulla och avsugning då???

finss det nån "Rekomendasions" ålder för det??

camsex är redan avgjort..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejdå, du är inte för ung för att ha sex. vet många äldre gubbar som skulle älska att ha lite kul med dej iu sängen[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMG NEEEJ!!!
Vanessa eller ingen! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sadriaz:

okej, du låter som en vuxen och det är dig jag lyssnar på och inte FAILADE DRICKANDE RÖKANDE !&ÅRINGAR 😛 haha, okej ska avstå tills 15minst då ?

lol, men seriöst, jag tror du kommer ångra det senare........ och nej det finns ingen "rekommenderad ålder" till att knulla, man ska vara mogen och ansvarsfull för det........

och tänk på tjejen, om hon ångrar det kommer hon va dåligt i hela sitt liv.... skit i hennes "jag är så kåååt", dom vill bara ha uppmärksamhet, tror mig, egen erfarenhet [wink]

kebu12:

nejdå, du är inte för ung för att ha sex. vet många äldre gubbar som skulle älska att ha lite kul med dej iu sängen[wink]

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmao
ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sadriaz:

själv tror jag att om jag har det, så går jag runt och tänker på det så mycket så jag typ DÖR XD TYP! asså känns pirit!!!

ja.
gör det inte.
tro mig.
GÖÖR Inte :p
Om du tvekar på det är du inte redo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äe har respeekt för tjejer!!! tänker inte! uttnytja//pressa henne till sex, fast honn som presar mig just nu XD


   
SvaraCitera