Aviseringar
Rensa alla

Är jag ful???


du är inte ful min sköna om du nu så ser hälften så bra ut som på din avatar. [y]


   
SvaraCitera

Nejdå, du har ganska rena drag. Du ser i mitt ut att hamna på den övre delen av ok-skalan. Det är bra. Men ens utseende är egentligen inte relevant för ens självkänsla. Det innebär att man kan vara deformerad och ha en arm stickandes ur pannan, men ändå tycka om sitt yttre. Allt ligger i det psykiska. Därav råder jag dig att försöka hitta självhjälpsböcker och kanske googla runt och se vad du kan hitta för tips som kan hjälpa dig komma en bit på den vägen.

Hoppas att det går bra för dig och att du kan känna dig mer nöjd med dig själv. Lycka till och kram!


   
SvaraCitera

Vippen:

Ska definitivt bli mer uppmärksam

Gud är vid din sida hela vägen, unge man! [smile]


   
SvaraCitera

Svårt att fråga en hel grupp med människor då alla tycker olika.


   
SvaraCitera

Om du nu skulle vara "ful" (ett begrepp som är nästintill omöjligt att definiera), vad spelar det för roll? Kan du inte försöka acceptera att du ser ut som du gör, oavsett vilket betyg du/omvärlden ger ditt utseende?


   
SvaraCitera

nej du är skitsnygg


   
SvaraCitera

annoyed:

Om du nu skulle vara "ful" (ett begrepp som är nästintill omöjligt att definiera), vad spelar det för roll?

hahha.


   
SvaraCitera

Utspädaren:

hahha.

?[rolleyes]


   
SvaraCitera

annoyed:

?[rolleyes]

du är galen!!!


   
SvaraCitera

Utspädaren:

du är galen!!!

[bigsmile] men vadå, håller du inte med om att begreppet "ful" åtsyftar nåt högst subjektivt? Kan man verkligen vara ful, på samma sätt som man kan vara blond eller överviktig?


   
SvaraCitera

annoyed:

[bigsmile] men vadå, håller du inte med om att begreppet "ful" åtsyftar nåt högst subjektivt? Kan man verkligen vara ful, på samma sätt som man kan vara blond eller överviktig?

ja det kan man vara.


   
SvaraCitera

Utspädaren:

ja det kan man vara.

Vilka är kriterierna?


   
SvaraCitera

Ditt hår ser ut som Paseos när hon var liten.


   
SvaraCitera

annoyed:

Vilka är kriterierna?

finns hur många som helst


   
SvaraCitera

Utspädaren:

finns hur många som helst

Jamen berätta! Jag vill verkligen veta hur man bedömer en person som ful, komigennu


   
SvaraCitera