Aviseringar
Rensa alla

Är jag galen? 🙂


Ämnesstartare

Var nyss ute och gick nu på kvällen när det är mörkt iförd en svart jacka där jag har händerna i jackfickorna vilket resulterar i att jag går väldigt stelt (möjligtvis läskigt för vissa verkar det som, speciellt när det är mörkt)

Gick väldigt långsamt nära en busshållsplats där det då och då kom kvinnor/unga damer gåendes samt vuxna män och sådant. En händelse var att jag kom mellan två män som gick före mig påväg hem, sedan kom kvinnan bakom mig. (Notera att jag säkert såg ut som en yrkesmördare/galen jävel med min gångstil samt min blick) så hör jag hur kvinnans steg ökar, hon skyndar sig snabbt som fan att komma ikapp männen då hon verkade bli rädd för mig. Och då fick jag fram ett psykopat leende, tyckte det var skit roligt.

Sen var det tyvärr en tjej som gav mig en kåt blick när vi möttes på ett övergångsställe, men ändå. Chicks likes zhe bad boys.

På kvällen blir jag tydligen en helt annan människa. J

agade nyss en kanin i säkert en kvart också. Sprang efter den och när den stannade så gick jag så långsamt och tyst som möjligt för att den inte skulle upptäcka mig. Tillslut hamna kaninen mitt i vägen och eftersom jag är så snäll (hade tänkt dra eftersom jag är förkyld o inte borde springa) så sprang jag efter den ändå eftersom jag tänkte att den kanske skulle bli överkörd annars. Så där kommer jag springandes på vägen efter kaninen, å den jäveln sprang nerför en kulle där jag följer efter den. Sedan sprang den in i en buske o in på nåns tomt så där gick jag hem.

Det var väldigt nära att när jag gick igenom ett bostadsområde började göra ifrån mig apläten. Tyvärr var jag för feg ännu för att göra det, men det dröjer nog inte länge innan jag går runt i mitt område å gör alla möjliga ljud o jagar djur o ställer mig vid nåns fönster helt blixtstilla o tittar in med tom blick när dom boende ser mig.

Fast galen är jag nog inte, finns nog många som mig.

Juste, gick in i skogen i kolmörkret å ställde mig helt blixtstilla o lyssnade på en ljudbok ifall det är konstigt det med. Det är skönt med mörker och ensamhet. Vindens dånande och trädens gnällande.


   
Citera
Ämnesetiketter

senap123:

Fast galen är jag nog inte, finns nog många som mig.

Din inre grobian håller på att ta över [bigsmile]


   
SvaraCitera

senap123:

så hör jag hur kvinnans steg ökar, hon skyndar sig snabbt som fan att komma ikapp männen då hon verkade bli rädd för mig. Och då fick jag fram ett psykopat leende, tyckte det var skit roligt.

creepy
hade blivit asrädd Dold text: kanske beror på att jag bor i örebro
inte roligt


   
SvaraCitera

senap123:

Är jag galen? 🙂

Det skulle man kunna säga! [crazy]

Har själv vart med om att folk, framför allt tjejer går snabbare/springer när man kommer och går med mörkare kläder. [zzz]


   
SvaraCitera

senap123:

agade nyss en kanin i säkert en kvart

senap123:

finns nog många som mig

sorry, no match found.


   
SvaraCitera

CharliesName2:

senap123: agade nyss en kanin i säkert en kvart

senap123: finns nog många som mig

sorry, no match found.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Du är inte galen. Bara dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senap123:

apläten

Haha [y]

senap123:

Notera att jag säkert såg ut som en yrkesmördare/galen jävel med min gångstil samt min blick) så hör jag hur kvinnans steg ökar, hon skyndar sig snabbt som fan att komma ikapp männen då hon verkade bli rädd för mig.

Det hade jag nog också blivit [sad][blush]


   
SvaraCitera

senap123:

Chicks likes zhe bad boys.

Det är en viss skillnad på "bad boys" och utvecklingsstörda


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Det är en viss skillnad på "bad boys" och utvecklingsstörda

[bigsmile] *dog*


   
SvaraCitera

Hade jag mött dig ute hade jag börjat gråta.
Seriöst.


   
SvaraCitera

senap123:

agade nyss en kanin i säkert en kvart också. Sprang efter den och när den stannade så gick jag så långsamt och tyst som möjligt för att den inte skulle upptäcka mig. Tillslut hamna kaninen mitt i vägen och eftersom jag är så snäll

Du är sjuk i huvudet, var god och självdö.


   
SvaraCitera

senap123:

Det var väldigt nära att när jag gick igenom ett bostadsområde började göra ifrån mig apläten.

[cool] Gör det!

senap123:

så hör jag hur kvinnans steg ökar, hon skyndar sig snabbt som fan att komma ikapp männen då hon verkade bli rädd för mig. Och då fick jag fram ett psykopat leende, tyckte det var skit roligt.

Vill oxå va kille [n]

Gillar att cykla utan lyse och nästan köra in i folk, senast i förrgår gallskrek en tjej och hoppade åt sidan bakom en buske längs en gångväg utan lysen.[crazy]

Dedär med att stirra in genom fönster, man kan ringa några gånger före och sedan knacka på rutan, då blir de fart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är sjuk i huvudet, var god och självdö.

Kär i kaniner eller? Tyckte bara det var roligt, väckte den gamla mänskliga jägarinstinkten från 100,000+ år sedan när vi människor sprang efter djur i timmar tills dem stupade [smile]

Blackhole:

Gillar att cykla utan lyse och nästan köra in i folk, senast i förrgår gallskrek en tjej och hoppade åt sidan bakom en buske längs en gångväg utan lysen

Hahaha fan du är ju grym, vi borde bli partners och gå runt o göra sjuka saker mot folk!

S3ON:

Har själv vart med om att folk, framför allt tjejer går snabbare/springer när man kommer och går med mörkare kläder.

Haha hur reagerar du då? blir glad för att dom tror att du är en mördare/våldtäcksman eller annat? Eller blir du ledsen?


   
SvaraCitera

varför skulle man som kille bli glad för att en tjej tror att man är våldtäktsman eller mördare? är det något coolt i er värld eller


   
SvaraCitera