Aviseringar
Rensa alla

Är jag gay?


Ämnesstartare

Snälla, ifall ni är yngre än 15 så borde ni inte läsa detta
---

Hej igen. Ni har säkert sett mig bitcha runt i forumen och slå sönder saker på YouTube.
Men jag har bara en liten fråga.
Det är så att jag var förut attraherad till killar och gay porr när jag var 13 år.
Sen när jag var 14 så var jag lite attraherad av tjejer, men hade känslor för killar. När jag var 12 så pussade jag en kille en gång. När jag var 13 så gav jag en bj till en annan kille(no trolling). Mina vänner har ofta sagt typ "faget" och "fan vad gay" till negativa saker och händelser.
Jag har en dildo med vibrator i mitt rum som jag ibland använder då jag är på humör. Har slutat använda min hand lika mycket som förut.
Jag kanske är sexuellt attraherad till penis?
Jag gillar inte analt så jag använder inte dildon på det sättet.
Jag köpte den diskret från dr love, en bra sida men billiga leksaker. Lol en gång glömde jag nästan kvittot på köksbordet där det stod mitt namn post order och dildo med vibrator. Som tur var så såg jag den på väg ned från mitt rum.
Det första jag gjorde var att suga ett tag på den. Resten är något jag borde och vill hålla för mig själv.
Jag gillar när det vibrerar där nere, inte analt.
Så är jag gay?
Ibland så tänker jag annorlunda och vill vara hetero.
Men jag gillar ibland att bete mig lite fjolligt (om jag nu kan säga så) och tänka lite på samma könet.
Min tjej kompis frågade ifall jag är gay eftersom att jag inte hade flickvän och alltid var den personen som hon pratade om killar med. Jag gav henne tips på vad hon borde göra.
Jag sa ja och hon har alltid varit Okej med det. Det gör mig riktigt glad att ha någon där för mig. Kanske lättnaden och glädjen att ha någon som accepterar mig ifall jag var gay visar något?
Sexuellt är väll inte allt?
Känslosamt då?
What am I?! 😮


   
Citera

UM:s gay-radar säger: JA


   
SvaraCitera

simommrt1:

Jag kanske är sexuellt attraherad till penis?

mer till dildos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske är bi [crazy]

Men om du bara gillar känslan i röven så är du ju inte gay xD

Om du tänder på killar så är du typ gay [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt för oss att veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är nog bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför känner du att du måste definiera dig som något? ligg med de du vill när du känner för det, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lätt bi. Men åldern kan alltid lura dig... Så det är bara vänta å se...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera