Aviseringar
Rensa alla

..Är jag gravid?


Ämnesstartare

..Heej.
Jag är 13 år, fyller 14, och hade sex i somras. Det bara hände, och jag ångrar det väldigt mycket.
Ja, vi var oskyddade, liksom.
Aja, anyway. Elva dagar efter det så fick jag en liten blödning, trodde då att det var mens, men eftersom det var så lite så googlade jag på det (hah), fick då upp massa resultat om "nid-blödning" så redan då började jag oroa mig för att jag var gravid.

När vi hade sex hade jag alltså aldrig haft mens innan, men är osäker på om jag kanske ksulle få mensen och hade ägglossning då..?

Men ja, eh, för två månader sen, fick jag en till blödning. Blödde i några dagar, och det var typ jätteslemmigt och såg ut som det var klumpar av blod i? o.o
Vad var det? Mens eller något eller va?

Och nu känns det som om min mage har blivit större. Antingen är det bara jag som inbillar mig (minns inte hur tjock jag var innan ahha) eller så är jag gravid.
Har dock inga problem med att få på byxor och så, men precis ovanför mina byxor så går magen utåt lite, jag vet inte om det var så innan..?
Känns odck som om den inte är så stor på morgonen, så kan ju vara att jag är så tjock också, haha.
Har inte gått upp i vikt, mår inte illa så ofta, och tror inte brösten har ändrats. De ömmar lite, men jag är ju i puberteten så det är väl normalt..
Kan ju greppa mitt magfett, och den känns inte hårdare än vanligt, och kan ju dra in magen och så.. x)

Är jag gravid?
Hur känns magen när man är det liksom? Och vad var blödningarna för något?


   
Citera
Ämnesetiketter

lulz


   
SvaraCitera

Ja det är du.

Falcon Punch-a bara magen så löser det sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och eh, om humörsvängingar och så.. Eftersom jag är i puberteten så tror jag inte att jag har haft mer humörsvängningar än vanligt, men jag minns inte, för det var ju några månader sen..
Men min pojkvän gjorde precis slut, och vi var ihop i åtta månader, så det känns tufft, och blir lätt ledsen för det. Men det kan väl knappast bero på graviditet..?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Tror bara att det är AIDS. [smile]

Dold text: Meh, testa dig så vet du.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

lulz

x2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Dold text: Meh, testa dig så vet du.

Haha, känner mig jättelöjlig, men vågar inte. .__.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

astronaut:

Haha, känner mig jättelöjlig, men vågar inte. .__.

Bara att boka tid hos um. Bättre att göra det nu innan det blir värre, om det nu är något. Innan alien börjar äta ordentligt, liksom. Om den nu finns. Testa dig!

Dessutom, du är för ung för sex. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Testa dig!

Dessutom, du är för ung för sex.

Jo, jag borde väl göra det.. ._.
Jag vet, jag vet inte varför jag gjorde det egentligen, han ville, så jag kände mig väl tvungen.
Borde jag prata med honom förresten?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera