Aviseringar
Rensa alla

är jag gravid???


Ämnesstartare

hej!
jag har inte haft oskyddat sex(men har haft)
och nu har jag fått mörka ringar runt bröstvårtan och bröstvårtan har blivit större, har även ett tryck mot magen och mår illa, kan det vara så att jag är gravid? ska ha min mens om 1 vecka ungefär,
men jag kan inte tänka på något annat.. kan man göra så att kroppen tror att man är gravid om man tänker på det för mycket?


   
Citera

tovelove:

jag har inte haft oskyddat sex

tovelove:

(men har haft)

[tard][tard][tard][tard][tard]

tovelove:

kan det vara så att jag är gravid

Fixa ett test å kolla bara.


   
SvaraCitera

vad använde du för skydd när du hade sex?

tovelove:

men jag kan inte tänka på något annat.. kan man göra så att kroppen tror att man är gravid om man tänker på det för mycket?

tror det


   
SvaraCitera

tovelove:

mörka ringar runt bröstvårtan

Ken ju bero på mycket speciellt om du är i tonåren

tovelove:

tryck mot magen och mår illa,

Kan bero på att du är orolig för att du är gravid, kan va virus kan va gaser [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kondom, men det finns ju chans att den går sönder.. märker man om den går sönder btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Ken ju bero på mycket speciellt om du är i tonåren

ja jag är i tonåren,

jag är orolig, som tusan..


   
SvaraCitera

Men varför testar du dig inte bara..


   
SvaraCitera

tovelove:

kondom, men det finns ju chans att den går sönder.. märker man om den går sönder btw?

Har hänt en gång för mig och så sprack den typ som en ballong, blev bara slamsor kvar av den

tovelove:

ja jag är i tonåren,

jag är orolig, som tusan..

Då kan mycket väl magbesvären bero på det! Kirra ett gravtest så slipper du oroa dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Har hänt en gång för mig och så sprack den typ som en ballong, blev bara slamsor kvar av den

ojdå..

men grejen är den att jag har varit på um och frågat, men hon sa bara att man får vänta och se om mensen kommer, men jo tjena, det lugna ju ner en.. bara jobbigare att gå och vänta


   
SvaraCitera

tovelove:

men grejen är den att jag har varit på um och frågat, men hon sa bara att man får vänta och se om mensen kommer, men jo tjena, det lugna ju ner en.. bara jobbigare att gå och vänta

Fast en vecka mer eller mindre är inte hela värden [cute]
Tror ändå att du måste vänta tills mensen om du ska ta ett gravtest. tror att dem rekommenderar att man testa på första dagen som mensen uteblir


   
SvaraCitera

tovelove:

men grejen är den att jag har varit på um och frågat, men hon sa bara att man får vänta och se om mensen kommer

Köp ett test på ica eller apoteket då. Även om de nog inte är lika tillförlitliga som på um.


   
SvaraCitera

vänta typ 2-3 veckor efter att du hade sex, har mensen ej kommit då, köp test på apoteket.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vänta typ 2-3 veckor efter att du hade sex, har mensen ej kommit då, köp test på apoteket.

Då har ju bebisen redan kommit [chocked]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Då har ju bebisen redan kommit

[zzz]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

[zzz]

[blush]

*knull*
*pusta ut*
*FLOFF* - unge flyger ut


   
SvaraCitera