Aviseringar
Rensa alla

Är jag helt ologisk nu?


Ämnesstartare

jag är inte homofob men jag tycker det är töntigt att homosexuella ens VILL gifta sig i kyrkan när dom vet egentligen att dem inte är välkomna :S varför är kyrkan så viktig???????? gift er i ett slott eller nåt, mycket mer retro..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självdistans är guld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

jag är inte homofob men

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och en annan sak, pinsamt att ni tar upp ert relationsproblem på um.......... har ni inte varandras mobilnr?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Geigerzähler:

[love]

VAD NU?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

och en annan sak, pinsamt att ni tar upp ert relationsproblem på um.......... har ni inte varandras mobilnr?

Jag säger detsamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som hetero känner mig inte ens välkommen där HAHAHA varför ska jag då gifta mig där... please


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Ursäkta men du vet inte historien bakom det din efterblivna fitta. Det var två år innan och jag har ändrat åsikt sedan dess. Så uttala dig inte.

Forfarande respektlöst, föresten Anmäld. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

och en annan sak, pinsamt att ni tar upp ert relationsproblem på um.......... har ni inte varandras mobilnr?

Skall jag fråga HONOM om jag är ologisk? :S Seså, sluta förstår min tråd nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Forfarande respektlöst, föresten Anmäld.

Buhu vad jag bryr mig om du anmäler mig, du är ändå en fitta och den här tråden borde inte existera.

Hur är det respektlöst att ha andra åsikter innan jag träffade henne? Jag gjorde det ju inte medan jag kände hennes mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, för fan. Det låter jättebra.
Våga visa att man kan ha vilka åsikter man vill och ändå vara snäll. Helt genialt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Skall jag fråga HONOM om jag är ologisk? :S Seså, sluta förstår min tråd nu.

okej iofs..

men vadå? hur mycket påverkar hans politiska åsikter dina intressen EGENTLIGEN?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Buhu vad jag bryr mig om du anmäler mig, du är ändå en fitta och den här tråden borde inte existera.

Har du nån sorts av agressions problem? eller tycker du bara om ordet fitta?

Raubtier:

Hur är det respektlöst att ha andra åsikter innan jag träffade henne? Jag gjorde det ju inte medan jag kände hennes mamma?

För att du inte respekterade andra människors rättighet att gifta sig på grund av deras läggning, (enligt dig förut).. har inte homosexuella en rättighet att gifta sig precis som alla andra? Fast än de är normala människor precis som oss andra.

Alla är vi lika men ändå olika. [smile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Är det helt ologiskt? Är jag dum som prioriterar mitt välmående och mina intressen före honom?

Va fan, så länge ni inte trycker upp varandras åsikter i ansiktet på varann hela tiden så vad spelar det för roll annars?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah... ja det är ologiskt. Fail tillochmed. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

hur mycket påverkar hans politiska åsikter dina intressen EGENTLIGEN?

Inte nu alls. Men om det skulle göra det i FRAMTIDEN så skulle jag välja mitt välmående före honom, såklart. Men inte efter att jag försökt förklara att han är snäll, men korkad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Da_man:

Va fan, så länge ni inte trycker upp varandras åsikter i ansiktet på varann hela tiden så vad spelar det för roll annars?

Det gör vi inte, mellan oss är det ju inget större problem till han nu börjar tjorva.

sculptura:

Hah... ja det är ologiskt. Fail tillochmed. 😀

Förklara


   
SvaraCitera