Aviseringar
Rensa alla

Är jag inte längre kär i flickvännen?


Ämnesstartare

framtidskon:

det är helt förståeligtprata med henne om det hon kanske finns kvar där sen ändå

ah näe hon skulle inte finnas kvar det vet jag redan.

M00N:

Det kanske bara har blivit vardag för er?

ah känns typ som att vi bara har tagit varandra för givet, lixom ingen spänning överhuvudtaget i vårat förhållande längre..


   
SvaraCitera

Nintendo:

ett halvår är ju inte ens länge så pirret borde ju inte vara borta pga: "åh vi har varit ihop så länge lalala"? Eller? [blush][blush]

eh jo [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

eh jo

Nää. Hade mitt pirr försvunnit så tidigt i en relation så hade jag nog avslutat den och antagit att jag ej är kär [crazy]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nää. Hade mitt pirr försvunnit så tidigt i en relation så hade jag nog avslutat den och antagit att jag ej är kör [crazy]

men, ett halvår liks? D: ofta man känner sig pirrig och nykär så länge?!!! är ju verkligen snorlång tid!!![surprised] tycker den känslan brukar finnas kvar i max typ ett par veckor, sen blir det mer "ah det är väl helt ok", sen efter ett par månader max typ "näää nu orkar jag inte med det här mer".

fast asså är ju jättegullit med folk som kan va ihop jättelänge osv. förstår mig ba inte på det[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

är ju verkligen snorlång tid!!! tycker den känslan brukar finnas kvar i max typ ett par veckor, sen blir det mer "ah det är väl helt ok", sen efter ett par månader max typ "näää nu orkar jag inte med det här mer".

Du har kanske aldrig varit kär i någon, vavava [blush] Var förälskad typ... de första 1,5 åren osv, massa pirrpirr. [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

fasen då

som du svär, blir generadd :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

som du svär, blir generadd :$

förlåt tänkte ej att någon kunde ta åt sig [blush][blush]


   
SvaraCitera

gnistan kanske är borta.. gör något för att få den tillbaka.....?


   
SvaraCitera

renesme:

gör något

[blush] hej igen! :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

[blush] hej igen! :$

vad har du på hjärtat?


   
SvaraCitera

renesme:

vad har du på hjärtat?

meh så är du inte ens arg längre :$


   
SvaraCitera

tror vi tappat gnistan :'(


   
SvaraCitera

Tickstart:

tror vi tappat gnistan :'(

i can be mad at you if you want to[wink]


   
SvaraCitera

renesme:

i can be mad at you if you want to

haha, är känd för att vara omöjlig att vara arj på[badgrin]


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha, är känd för att vara omöjlig att vara arj på[badgrin]

låter som en konstig sak att "bli känd" över.. men folk blir ju kända över vad som helst nuförtiden


   
SvaraCitera