Aviseringar
Rensa alla

Är jag kär?


Ämnesstartare

Hejsan!
Det är en kille i min klass som jag tänker på hela tiden(seriöst) när han kommer in i rummet blir jag glad och jag vill veta så mycket som möjligt om han och jag vill att han ska gilla mig, jag tror jag är kär men jag känner inte det där pirret i magen som alla säger att man får när man blir/är kär...
Jag vill så gärna vara med han men jag vet inte om jag gillar han som vän eller om jag är kär i han..
Så jag undrar om jag är kär, kan ni ordna upp i mina känslor?


   
Citera

det är individuellt hur kärlek känns, tror inte det finns något förutbestämt. du kan mycket möjligt vara kär eller kanske förälskad. i alla fall finns där någon form av intresse för honom.


   
SvaraCitera

Är du inte säker så troligtvis inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk säger ju alltid att när man är kär så är det som att sväva på små fluffiga moln och man är glad hela tiden, för mig känns det bara glatt när han är vid mig och sen när han inte är det så känns det som om det bara är regn [n]


   
SvaraCitera

man vet om man är det är min bestämda uppfattning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland så känns det som att jag gillar han men så ibland så känns det som ingenting...


   
SvaraCitera

Jag tror du blandar ihop det med att få orgasm. Nej, du har inte fått någon orgasm ifall ni inte ens haft sex.


   
SvaraCitera

skulle du vara det så skulle du veta det. Det skulle inte vara några konstigheter.

Men du verkar helt klart tycka om honom väldigt mycket, så du kanske blir kär som småningom, kanske när du inte funderar på det så mycket.


   
SvaraCitera