Aviseringar
Rensa alla

Är jag kär i henne eller inbillar jag mig bara?


tjooooo:

Inte för att vara så självgod lixom men jag har ju faktiskt blivit erbjuden att modella tidigare så jag är egentligen inte speciellt osäker på mig själv gällande mitt utseende, men den här tjejen är verkligen specielL och jag blir verkligen nervös när jag ser henne. Men jag måste försöka!

Dåså, bara kemin i din kropp som sätter käpp i hjulet, för du vill inte vill göra fel
Nojjiga killen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carolinesmile:

Dåså, bara kemin i din kropp som sätter käpp i hjulet, för du vill inte vill göra fel
Nojjiga killen

Jag har alltid varit en blyg kille, aldrig vågat ta kontakt med tjejer och så vidare. Många nya människor verkar se mig som en "idiot" medans de som känner mig vet hur godhjärtad jag är egentligen. De tror jag har påverkat mig lite..


   
SvaraCitera

Men kan du inte via internet kontakta henne? 🙂 brukar vara rätt skönt start, och då får du bekräftelse direkt =) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carolinesmile:
Men kan du inte via internet kontakta henne? 🙂 brukar vara rätt skönt start, och då får du bekräftelse direkt =) 

bekräftelse direkt hur menar du då? vi följde varandra på instagram å sådär men plötsligt avföljde hon mig av någon anledning.. 


   
SvaraCitera

tjooooo:

bekräftelse direkt hur menar du då? vi följde varandra på instagram å sådär men plötsligt avföljde hon mig av någon anledning.. 

insta är ju inte precis en plats där man för konversationer, skaffa henne på fb
direkt bekräftelse får du då ni chattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppdatering:

Hon kollar tillbaka och sådär när jag kollar men inte så att vi snackat något, osäkert om hon kollar för hon är intresserad eller inte. Så vad ska jag göra nu?


   
SvaraCitera
----A

Honn är lite intresserad av dig om hon kollar tillbaka då och då.
Hon väntar säkert på att du ska gå och prata med henne spelar ingen roll om det är på nätet eller i verkligheten.
Jag tycker att du borde gå och prata med henne...

PS. Jag är en tjej................!'


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

----A:
Honn är lite intresserad av dig om hon kollar tillbaka då och då.
Hon väntar säkert på att du ska gå och prata med henne spelar ingen roll om det är på nätet eller i verkligheten.
Jag tycker att du borde gå och prata med henne...

PS. Jag är en tjej................!'

hur vet jag om hon kollar för hon är intresserad eller bara för av nyfikenhet då isåfall? 


   
SvaraCitera
----A

tjooooo:

hur vet jag om hon kollar för hon är intresserad eller bara för av nyfikenhet då isåfall? 

Om hon kollar på dig och sen ler lite när hon tittar bort då tror jag faktiskt att hon gillar dig...
Men du måste någon gång gå och prata med henne.
Hon kommer säkert tycka om dig...


   
SvaraCitera

Adda henne på facebook, skriv till henne, snacka tills hon börjar konversationerna. Sen fråga om hon vill ses utanför skolan. Vill hon så är ni på g, om inte så kan ni va vänner ändå kanske ^^ Så lär du känna henne också om ni har samma intressen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

----A:

Om hon kollar på dig och sen ler lite när hon tittar bort då tror jag faktiskt att hon gillar dig...
Men du måste någon gång gå och prata med henne.
Hon kommer säkert tycka om dig...

Hon har bara lett en gång vid ögonkontakt, när vi inte pratat eller så. Då har jag aldrig vågat lett heller utan hon har gjort det en gång då vi inte pratade med varandra eller att jag log först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte hänt ett skit, är 100% passiv


   
SvaraCitera

time:
Du är väl uppenbarligen fysiskt attraherad av henne och kär i din fantasi om henne, men det är omöjligt att vara kär (på riktigt) i en person man inte ens utbytt ett ord med. 

detta.


   
SvaraCitera

----A:
Honn är lite intresserad av dig om hon kollar tillbaka då och då.
Hon väntar säkert på att du ska gå och prata med henne spelar ingen roll om det är på nätet eller i verkligheten.
Jag tycker att du borde gå och prata med henne...

PS. Jag är en tjej................!'

eller så undrar hon vem fan det är som stirrar på henne jämt


   
SvaraCitera