Aviseringar
Rensa alla

är jag kär i honom?


Ämnesstartare

ibland dras man bara till någons utseende utan att veta varför
jag har också varit sådan
det betyder inget speciellt för mig i alla fall
mest fascinerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Är du lång och smal?

jappz!

Frippe96:

Är han rolig och charmig med?

han har någon aura :S

krasch:

ibland dras man bara till någons utseende utan att veta varförjag har också varit sådandet betyder inget speciellt för mig i alla fallmest fascinerande

ok, tror på en major case av detta alltså

NeoSeymour:

Ta kontakt!

får ta o göra detta o utforska lite!


   
SvaraCitera

Låter inte som du är särskilt kär, men lite sommarattraktion är väl aldrig fel?


   
SvaraCitera

retstickan:

jappz!

Inte bara så att du fått för dig att du inte gillar vältränade killar för att du är smal själv? Men egentligen tycker du att han är ashet?

retstickan:

han har någon aura :S

Typ som en paladin i WoW, men istället för att skrämma bort undeads lockar den till sig killar? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Inte bara så att du fått för dig att du inte gillar vältränade killar för att du är smal själv?

[bigsmile], aldrig hört den där tidigare. jag tror inte på det där dock. det finns en viss mentalitet som ofta finns kring muskulösa killar som ajg gärna vill bort från.

sen att jag faktiskt inte tänder på muskler så mkt, brukar inte ha några speciella krav när det kommer till kroppen hos killar

Frippe96:

Typ som en paladin i WoW, men istället för att skrämma bort undeads lockar den till sig killar?

JA! JAAAA!! exakt såå [crazy], lr iaf lockar mig. ingen annan verkar lockad.


   
SvaraCitera

retstickan:

det finns en viss mentalitet som ofta finns kring muskulösa killar som ajg gärna vill bort från.

Asså är han asbiffig eller? Det tycker iof inte jag heller om, skall inte se ut som ett steroidmonster, det är bara creepy [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vill ligga mä han jö!


   
SvaraCitera