Aviseringar
Rensa alla

Är jag konstig?


Ämnesstartare

Hej,
Min första tråd här, tänkte börja med lite kort bakgrunds info.

Jag är en kille på 22 år och tänder väldigt mycket på "fjortis" tjejer i 15-16 års åldern. Tycker dem är mycket enklare att umgås med än tjejer i min egna ålder (även om jag umgås med dem också) men det åldern börjar bli lite av ett problem för mig. Tänkte att smaken skulle mogna med åren, hehe, men det har den inte gjort.

Jag ser yngre ut än 22 och beter mig som om jag vore yngre också, känner mig inte alls särskilt mogen.. och jag undrar lite hur ni tjejer reagerar på om nån kille i 20 års åldern pratar med er när ni e typ 15.. Tycker ni det e ok? eller tycker ni att de e en äcklig gubbe, eller tycker ni det bara e jobbigt?


   
Citera

Cain:

undrar lite hur ni tjejer reagerar på om nån kille i 20 års åldern pratar med er när ni e typ 15.. Tycker ni det e ok? eller tycker ni att de e en äcklig gubbe, eller tycker ni det bara e jobbigt?

beror väl på vad han säger


   
SvaraCitera

Omogna killar brukar leta sig neråt i åldrarna, rätt patetiskt.


   
SvaraCitera

Haha jag slår vad om att fjortisbrudar inte har något emot det. Status vettu [wink]


   
SvaraCitera

patetiskt


   
SvaraCitera

isola:

rätt patetiskt.

Är det väl inte? Bättre att hålla sig på sin egen nivå ;d


   
SvaraCitera

Buddah:

Är det väl inte? Bättre att hålla sig på sin egen nivå ;d

Finns väl lite efterblivna äldre tjejer också


   
SvaraCitera

Cain:

och jag undrar lite hur ni tjejer reagerar på om nån kille i 20 års åldern pratar med er när ni e typ 15.. Tycker ni det e ok? eller tycker ni att de e en äcklig gubbe, eller tycker ni det bara e jobbigt?

De flesta fjortistjejer blir nog bara glada


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera

Nja, själv så tycker jag att 15 e loite ungt


   
SvaraCitera

tycker det är väldigt weird pga: 0 gemensamt. de lever helt andra liv och har kroppar som barn typ >.o


   
SvaraCitera

Cain:

äcklig gubbe

borde de tycka iaf


   
SvaraCitera

Det är nog inte så jävla ovanligt, även om de flesta nog håller sig några år längre upp än du gör. Men det är inte nån sådär väldigt big deal tror jag. Men ja, om du är 22 och raggar på 15-åringar kan du nog räkna med att bli dissad för det mesta. Kan iofs själv finna ganska många 15-åringar vara väldigt söta, men de flesta brukar vara ganska dumma i huvudet.

isola:

Omogna killar brukar leta sig neråt i åldrarna, rätt patetiskt.

Hey [mad]


   
SvaraCitera

isola:

Finns väl lite efterblivna äldre tjejer också

Lättare att sikta in sig på yngre än att leta efter de äldre med funktionshinder.


   
SvaraCitera

isola:

Finns väl lite efterblivna äldre tjejer också

haha skön kommentar [bigsmile]

____

Sen svar till TS:

Du är nog Hebefil.


   
SvaraCitera