Aviseringar
Rensa alla

Är jag normal? [sad]


Ämnesstartare

När jag var liten så blev jag alltid jättestressad när klockan började närma sig 00:00 och jag låg å försökte sova men inte hade somnat än.

Kl 00:00 börjar ju spöktimmen! Ofta så går det inte så bra att sova när man tänker: "OM 14MINUTER DÅ MÅSTE JAG HA SOMNAT!"

Så när klockan väl slog 00:00 så tittade jag på den å såg mig runt och tänkte "Jaha, nu har den börjat alltså" och sen tyckte jag det var lite extra tyst å så där.

Är alla så korkad när man är liten? [sad]


   
Citera
Lounge

ja, minns också att jag var rätt rädd för spöktimmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade också hålla koll på det där. När klockan slog 00:00 så gömde jag mig under täcket och räknade till 60. Hoppades innerligt att det bara var den där första minuten som var farlig men egentligen visste jag ju att det skulle spöka fram tills klockan blev ett [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh va bra! Jag trodde det bara var jag [blush]


   
SvaraCitera

Är jag dum för att jag inte lärde mig klockan förens jag var gammal nog att inte tro på spöken längre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Är jag dum för att jag inte lärde mig klockan förens jag var gammal nog att inte tro på spöken längre?

Ja [sad]


   
SvaraCitera

Du är nog rätt normal ja! Var hemskt att vara den sista i huset som somnade.


   
SvaraCitera

MusPlupp:

Ja [sad]

jaha[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm jag med [sad]
jag hade en vit rund klocka i mitt rum minns jag. den hade en med röd rund ram runt och röda siffror. musse pigg och någon figur till var illustrerade i mitten klädda som brandmän och höll glatt i en stor slang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var aldrig rädd för ett skit, bara mygg. Man kan fucka aina men fan inte fucka mygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har börjat [cry][cry][cry][cry][cry]

Jag ljög, det var inte när jag var liten [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Sonya

vadå spöktimmen? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonya:

vadå spöktimmen? [crazy]

Alla apökhistorier handlar ju om spöktimmen, mellan 00:00 och 1:00, å alla sånger om spöken handlar om spöktimmen [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fortfarande lite sån där.. [blush][blush] Så vågar inte sova, sen frammåt 3 börjar demontimmen så då håller jag mig gärna vaken också.. Brukar inte kunna somna när jag ligger i dessa tankar förens frammåt 4-5. [blush][blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag är fortfarande lite sån där.. Så vågar inte sova, sen frammåt 3 börjar demontimmen så då håller jag mig gärna vaken också.. Brukar inte kunna somna när jag ligger i dessa tankar förens frammåt 4-5.

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera