Aviseringar
Rensa alla

Är jag ovanligt kåt?


Ämnesstartare

Hej! jag är en tjej som är 13 år ( Och det kanske ni vet ) Och när jag ser en snygg tjej eller kille böja sig och man ser dems rumpa lite grann så blir jag kåt!? Fast jag blir kåt på ett speciellt sett. Mina blyg läppar stängs ihop och det känns en härlig och konstig känsla i magen FörvirradOch jag började vara kåt när jag var 9 år  ungefär men då var jag bara kåt i snygga tjejer men nu är jag det i både snygga killar och tjejer jag har aldrig vågat sagt till någon för jag skäms...
Är det här onormalt eller är det vanligt? Shockerad


   
Citera
Ämnesstartare

Normalt (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Normalt (Y)

aha ok vad bra Mycket glad


   
SvaraCitera

Det är normalt! Skäms inte över din sexualitet, utan var lycklig över att du känner sådana härliga kåthetskänslor 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sagt, det är normalt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är jobbigt att vara kåt eftersom man nästan aldrig har nån att knulla. Så, typ, glhf med livet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä var också sådär kåt när jag var yngre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Som sagt, det är normalt Tumme upp

Ok vad bra, Då får jag ta det chill Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Det är jobbigt att vara kåt eftersom man nästan aldrig har nån att knulla. Så, typ, glhf med livet!

aa så sant Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
nä var också sådär kåt när jag var yngre 

Ofta haha så då är det inte bara jag Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raskolnikov:
Det är normalt! Skäms inte över din sexualitet, utan var lycklig över att du känner sådana härliga kåthetskänslor 🙂

aa du har rätt, tack för din kommentar  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:

Ofta haha så då är det inte bara jag Galen

nä du e inte ensam.......


   
SvaraCitera

Se det som något  positivt! 😛
Tror ej det är så jättevanligt men man har ju så mkt hormoner i kroppen i din ålder. Med åren avtar det gradvis så njut av det så bäst du kan! 


   
SvaraCitera