Aviseringar
Rensa alla

är jag sämre än alla andra


Ämnesstartare

Du har oss! Mig åtminstone! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan vara bra utan att alla andra fattar det.

Men du har som sagt oss här på forumet. Tror de flesta tycker du är en bra typ.


   
SvaraCitera
Paseo

absentthinking:

Förresten, det är en bra erfarenhet att ha behövt klara sig själv. Du uppskattar allt mer sedan, så när någon väl bryr sig ordentligt om dig kommer du märka det och verkligen värdesätta det!

detta är mycket mycket sant
jag har vart väldigt ensam
inte haft nån förutom folk som kränker mig uhhhhh
kunde inte gå i skolan ens
men jag accepterade faktum, repade mig o nu går jag i skolan å jag har många BRA vänner har också hittat kärleken mmmmmmm å jag tar ingen för givet o älskar varje dag
detta låter corny men mmmm det är sant
din dag kommer ennie det vet jag
allas dagar kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

alla har någon som bryr sig om dommen jag har ingen

jag är ba nån på nätet, men jag bryr mig om dig o tycker du är bra [blush]

Försök ta reda på varför du är ensam om det handlar om attityd, brist på erfarenhet, att våga, för lite folk som du verkligen skulle vilja lära känna osv

När du tror dig ha hittat orsaken till problemet får du arbeta på att lösa o ändra o så köra på : o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Försök ta reda på varför du är ensam om det handlar om attityd, brist på erfarenhet, att våga, för lite folk som du verkligen skulle vilja lära känna osv

mina föräldrar brydde sig inte om mig när jag var liten
o dfr är jag konstig nu
vill inte vara normal hlr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

mina föräldrar brydde sig inte om mig när jag var liten
o dfr är jag konstig nu

Mmh det spelar stor roll, dumt av dem.
I min hembygd fanns det en kille som tydligen hade blivit regelbundet torterad av sina föräldrar. Helt jävla sjukt o det hade ju absolut påverkat honom, men han tycks ha klarat sig på nå vis ändå : s

ennie_:

vill inte vara normal hlr

tro inte det finns nån risk, du är verkligen dig själv, men du skulle nog absolut kunna bli mer så som du vill vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

alla har någon som bryr sig om dom
men jag har ingen

Jag tycker inte att du är sämre än alla andra, och om du nu inte bryr dig om vad jag tycker så ska jag ändå säga att inte ha någon som bryr sig om en inte betyder att man är sämre än alla andra, det kan finnas flera anledningar, två av dom är att vissa gör det valet medvetet, andra omedvetet.

ennie_:

vill inte vara normal hlr

Det ska du definitivt inte vara heller. Folk som påstår sig vara normala är oftast dom som är tråkigast. Du ska vara... ja, dig själv helt enkelt. Var så som du är bekväm att vara (vilket oftast är sig själv) och dom som ogillar hur du är kan fuck off.

absentthinking:

Förresten, det är en bra erfarenhet att ha behövt klara sig själv. Du uppskattar allt mer sedan, så när någon väl bryr sig ordentligt om dig kommer du märka det och verkligen värdesätta det!

För övrigt håller jag helt och hållet med om detta.

[love]


   
SvaraCitera