Aviseringar
Rensa alla

Är jag såg gott som dissad nu?


Ämnesstartare

Hej, jag och en tjej har skrivit ett tag nu och varit en gång och spenderat lite tid med varandra på en cup vi var på för en vecka sedan. Vi bestämde att vi skulle träffas nu idag och igår sa hon liksom att ''Det spelar ingen roll vad vi gör bara jag är med dig'' snackade om vad vi skulle göra alltså.

Sen nu idag så kunde hon inte eftersom vi inte skulle kunna träffas så länge eftersom hon skulle bort med en kompis. Vi skulle ju kunna vara en liten stund i alla fall, men jag frågade om vi ens skulle hinna träffas, då svarade hon ''kanske inte, vi kanske ska ta det en annan dag, när det passar oss båda''

Så mina frågor är: Är allt bra egentligen och är det bara jag som tror o tänker för mycket på saker?

eller är det så att hon inte vill träffas?
och hur ska jag reagera?

Ge mig ett ordentligt svar är ni snälla!
15 år så jag vet inte så mycket ännu. Om ni undrar varför jag skriver på detta sätt.[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ehh. Kanske vill hon egentligen träffas, kanske så vill hon det inte (svårt för utomstående att veta ju). Tycker att du ska vänta lite och se vad som händer, upprepar sig historien fler gånger så kan du kanske fråga henne vad hon egentligen vill, att det är bättre att tala klarspråk än att linda in det i falska förhoppningar. Jag tycker iallafall inte att du ska tolka in för mycket i det hela än, försök var lite chill och sysselsätt dig med något annat sålänge? Kanske är hon bara uppriktig och ärlig redan nu liksom. [party]


   
SvaraCitera

du får väll ta och fråga henne.

Men det kan ju faktiskt vara så att det är som hon sa.


   
SvaraCitera

Om hon vill hitta på något någon annan gång så är väl allt chill


   
SvaraCitera

tycker mest det låter som att nåt annat dök upp


   
SvaraCitera

Brukar inte vilja träffa vänner korta stunder.


   
SvaraCitera

Dennis65:

Om ni undrar varför jag skriver på detta sätt

Det spelar ingen roll hur du skriver, bara jag är med dig.


   
SvaraCitera

Var ju ingen diss över huvud taget. Att bara ses för att sedan snabbt skiljas finner jag rätt osäkert och stressande själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis65:

Är allt bra egentligen och är det bara jag som tror o tänker för mycket på saker?
eller är det så att hon inte vill träffas?
och hur ska jag reagera?

Har det hänt någon i eran relation då som kan ha fått henne att ångra sig? Tänkte om du sagt nåt olämpligt eller så.
Men om allt var som vanligt när hon sa att det inte gick så är det nog inget att oroa sig över. Hon kanske bara vill att ni kan vara med varann länge när ni väl ses [smile]
Och du ska inte reagera alls, bara vänta och se när ni kan träffas en annan gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Har det hänt någon i eran relation då som kan ha fått henne att ångra sig? Tänkte om du sagt nåt olämpligt eller så.
Men om allt var som vanligt när hon sa att det inte gick så är det nog inget att oroa sig över. Hon kanske bara vill att ni kan vara med varann länge när ni väl ses

Nej nej, allt var normalt så inte direkt så att jag gjorde något eller likande som fick henne att ändra sig, hoppas jag då [bigsmile]


   
SvaraCitera

låt det gå för denna gång, är det ett beteende hon ofta håller på med kan du ju sätta lite värde på dig själv och säga till dig själv att du förtjänar bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis65:

Nej nej, allt var normalt så inte direkt så att jag gjorde något eller likande som fick henne att ändra sig, hoppas jag d

Dåså! Det är antagligen ingen fara [smile]
Men också detta:

Postorderhoran:

är det ett beteende hon ofta håller på med

då kan du börja fundera på om det är nåt som är fel.


   
SvaraCitera

gör hon samma sak kan du ifrågasätta henne
då är det något lurt på gång [wink]


   
SvaraCitera

såg:

Image


   
SvaraCitera
Bakric

Blivande_japan:

såg:

Did you "see" that?
Yes i "saw" it!
Hemsk ordvits [cheers]

Men OnT:
Dra inte förhastade slutsatser. Gjorde det en gång, utgick från det och det gick inte direkt jättebra....
Fortfarande oskuld[tired]


   
SvaraCitera