Aviseringar
Rensa alla

Är jag sen i puberteten?


Ämnesstartare

Jag är 13 bast 14 nu i agusti och ska börja åttan, jag undrar om jag är sen i puberteten för ungefär nästan alla killar i min klass har gått i målbrottet och jag tycker det är pinsammt. Men jag har precis börjat märka mörkt hår där nere men är jag sen i pubereten typ. skulle va najs me svar:)


   
Citera

tror ej 

jag var nog inte 14-15 förrns ja.. 


   
SvaraCitera

jag var sen. 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Det är mer pinsamt att va först.


   
SvaraCitera

13 här, 14 nästa år. har hår där nere, målbrottet börjar sakta typ nu. vissa är tidigare, vissa är senare, tyvärr inget att göra åt Galen


   
SvaraCitera

det kommer ska du se. njut av det ljuva livet som barn så länge du kan.


   
SvaraCitera

inte för sent i alla fall 🙂


   
SvaraCitera

Hyfs:
Det är mer pinsamt att va först.

^


   
SvaraCitera

phille16:
Jag är 13 bast 14 nu i agusti och ska börja åttan, jag undrar om jag är sen i puberteten för ungefär nästan alla killar i min klass har gått i målbrottet och jag tycker det är pinsammt. Men jag har precis börjat märka mörkt hår där nere men är jag sen i pubereten typ. skulle va najs me svar:)

Du är inte "sen", det kommer, eller från det du skriver senare i inlägget, så är det ju redan på gång!

Ingen sak att tycka det är "pinsamt" eller jobbigt över. Det tar den tid det tar, för alla, så, VÄLDIGT onödigt gå och fundera på det!

För mig började det väl också i 13 års åldern men kom inte i målbrottet förens jag var 16. Fick däremot inte lika stor förändring i rösten som resten.. Något jag var lite nere för DÅ, men nu är man väl nöjd med den man är helt enkelt ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hhhhhkklkxdgbmkv


   
SvaraCitera

det är olika för alla


   
SvaraCitera

Nej det är inte sent, helt lagom


   
SvaraCitera