Aviseringar
Rensa alla

är jag slampig?


Om en kille hade legat med nio tjejer på  sju månader, tror du han hade oroat sig för att vara "slampig" då?


   
SvaraCitera

Det är ju inte ens 1/månad Glad Slampa är ett uttryck som inte borde få finnas, du är ju kung!


   
SvaraCitera
time
 time

peterhorn:

Att du kullar runt som du säger är väl det jag kallar slampa. Jag gillar dig och tjejer som du för
det är enkelt och komma i säng.  Jag skulle dra mig för ett förhållande för slampor har svårt
att hålla sig till en partner.
Det finns killar som är "slampor" också men jag vet inte vad det kallas.

Alltså jag orkar inte.


   
SvaraCitera

Du tar inte betalt för sex antar jag, då är du ingen slampa, Trött på människors okkunighet nuförtiden.


   
SvaraCitera

sofflizz:
Det är ju inte ens 1/månad Glad Slampa är ett uttryck som inte borde få finnas, du är ju kung!

En ny partner varje månad tycker jag låter mycket. Tänk dig att på 10 år haft sex med 120 killar??


   
SvaraCitera

peterhorn:

En ny partner varje månad tycker jag låter mycket. Tänk dig att på 10 år haft sex med 120 killar??

Om man gillar att ha sex och därför har det, varför stör det dig?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Om man gillar att ha sex och därför har det, varför stör det dig?

Det stör mig inte men det är mycket och en tjej som ligger runt så är en slampa tycker jag.


   
SvaraCitera

Beror på hur du väljer att definera det. Och sen i sin tur om du verkligen tycker det är negativt? Eftersom att ligga med killarna i sig antar jag är nått du uppskattat, eftersom du gjort det. Nu efteråt ifrågasätter du dig själv, men antagligen inte pga dina egna värderingar.

 


   
SvaraCitera

peterhorn:

Det stör mig inte men det är mycket och en tjej som ligger runt så är en slampa tycker jag.

En kille som ligger runt? Vad är han då?


   
SvaraCitera

Vet inte om det finns motsvarande namn på en kille. Någon kanske kan komma på ett bra namn?
Slampe kanske 🙂


   
SvaraCitera

peterhorn:

En ny partner varje månad tycker jag låter mycket. Tänk dig att på 10 år haft sex med 120 killar??

O sen då? 


   
SvaraCitera

peterhorn:
Vet inte om det finns motsvarande namn på en kille. Någon kanske kan komma på ett bra namn?
Slampe kanske 🙂

Slampa kanske 


   
SvaraCitera

peterhorn:

En ny partner varje månad tycker jag låter mycket. Tänk dig att på 10 år haft sex med 120 killar??

Är ju upp till en själv om man vill ligga med en ny VARJE månad. Hur många tror du Jockiboi legat med? Men man är fortfarande ingen slampa, han är däremot snuskig


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej. Om du gillar att ha sex så ha sex. 


   
SvaraCitera
Yaren

peterhorn:

Att du kullar runt som du säger är väl det jag kallar slampa. Jag gillar dig och tjejer som du för
det är enkelt och komma i säng.  Jag skulle dra mig för ett förhållande för slampor har svårt
att hålla sig till en partner.
Det finns killar som är "slampor" också men jag vet inte vad det kallas.

Och på vilket sätt innebär att ha haft sex med "många" innan man går in i ett förhållande att man skulle vara otrogen då?


   
SvaraCitera