Forumet - Är jag snygg?

Är jag snygg?

4670 0 66

Spana också in:

Albanien_Mats:

alltså, jag spricker snart. era krav tjejer, era krav. herregud. inte konstigt det kryllar av singlar och oskulder. alla kan inte se ut som brad pitt. slappa av och sluta vara så bitchiga.
Jag tror att orsaken till att du inte får tjejer (och därför hatar dem så mycket) är för att du uttrycker dig på det här sättet. Ingen tjej vill ha en misogyn snubbe, oavsett om han är bad boy, snäll, söt, charmig, nördig eller töntig.

För övrigt handlade mitt inlägg mest om att påpeka att det är en skådis som numera är 28 år gammal och var 17 år på kortet som herr flink har lagt upp. Inte han själv.

Aaron:

Vrf tar du åt dig saker som inte rör dig personligen ? :O 

för att jag älskar alla killar som mina egna brödrar.

time:
Jag tror att orsaken till att du inte får tjejer (och därför hatar dem så mycket) är för att du uttrycker dig på det här sättet. Ingen tjej vill ha en misogyn snubbe, oavsett om han är bad boy, snäll, söt, charmig, nördig eller töntig.

För övrigt handlade mitt inlägg mest om att påpeka att det är en skådis som numera är 28 år gammal och var 17 år på kortet som herr flink har lagt upp. Inte han själv.
nej, jag håller inte på såhär irl. det är bara på internet som jag skriver lite tankar när jag e arg. egentligen bryr jag mig inte öht. vad tjejer inte vill ha är en oskuld som är ful.

time:
Tror de här kraven du tror vi har är något du hittat på själv. Känner inte en enda som kräver att männen ska se ut som Brad Pitt. Eller ljuger konstant. Eller är otrogna hela tiden. Din bild av kvinnor är helt vrickad.

kan ju vara som så att svenska tjejer är helt vrickade. kanske dax jag packar mitt och drar till ryssland.