Aviseringar
Rensa alla

Är jag snygg?


time
 time

Albanien_Mats:

men det gör jag inte irl. bara på internet den senaste tiden eftersom jag är trött på era krav och att jag är sämst.

Tror de här kraven du tror vi har är något du hittat på själv. Känner inte en enda som kräver att männen ska se ut som Brad Pitt. Eller ljuger konstant. Eller är otrogna hela tiden. Din bild av kvinnor är helt vrickad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tror de här kraven du tror vi har är något du hittat på själv. Känner inte en enda som kräver att männen ska se ut som Brad Pitt. Eller ljuger konstant. Eller är otrogna hela tiden. Din bild av kvinnor är helt vrickad.

kan ju vara som så att svenska tjejer är helt vrickade. kanske dax jag packar mitt och drar till ryssland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ca 5 år för ung


   
SvaraCitera
time
 time

Albanien_Mats:

kan ju vara som så att svenska tjejer är helt vrickade. kanske dax jag packar mitt och drar till ryssland.

Varför har du ett sånt otroligt bestämt behov av att skylla på tjejerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Varför har du ett sånt otroligt bestämt behov av att skylla på tjejerna?

èftersom det är tjejer som ej vill, det är ju inte killar jag e ute efter, tjejer har höga krav


   
SvaraCitera
time
 time

Albanien_Mats:

èftersom det är tjejer som ej vill, det är ju inte killar jag e ute efter, tjejer har höga krav

Tjejer har precis lika höga krav som killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tjejer har precis lika höga krav som killar.

nej högre.ni har alltid en massa listor o grejor. ni är väldigt ytliga. ni sminkar er etc.


   
SvaraCitera
time
 time

Albanien_Mats:

nej högre.ni har alltid en massa listor o grejor. ni är väldigt ytliga. ni sminkar er etc.

Menar du att du tar precis vilken tjej som helst, oavsett hur hon ser ut, bara hon har tuttar och fitta?


   
SvaraCitera
Yaren

rösta blankt <3

R


   
SvaraCitera
FR1H3T

För mycket swag, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Menar du att du tar precis vilken tjej som helst, oavsett hur hon ser ut, bara hon har tuttar och fitta?

nej. men  tjejer har mer krav, minsta lilla sak kan få dom att bli äcklade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner igen han Skeptisk skumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats, Dagens killar är också ytliga ,  aldrig  har killar varit lika ytliga som  i dagens   samhälle ! 

,Bra och tänka på det gäller inte bara ' Kvinnor' 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Albanien_Mats, Dagens killar är också ytliga ,  aldrig  har killar varit lika ytliga som  i dagens   samhälle ! 

,Bra och tänka på det gäller inte bara ' Kvinnor' 🙂 

tjejer sminkar sig. det gör inte killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

tjejer sminkar sig. det gör inte killar.

En del killar gör det visst och i vissa kulturer har det varit så i flera tusen år , är du efter ? :O 


   
SvaraCitera