Aviseringar
Rensa alla

Är jag steril ?!!!


Ämnesstartare

Jag har pojkvän och vi har oskyddat sex mycket , vi har det nästan varje dag . Vi är 17 år . Han har gjort flera tjejer gravida innan han träffade mig, så det är ju inget fel på honom . Men jag har inte blviit gravid någon gång, är ju glad över det på ett sätt men orolig också för när jag blir äldre så vill jag ju ha barn. Vi har varit tillsammans i mer än 3 månader o haft sex varje dag typ förutom då jag haft min mens . Men jag blir aldrig gravid !!! hjäääääääääääälp 🙁


   
Citera
kachin

Men för bövelen, går du och väntar på att bli gravid när du inte vill ha barn? Förvirrad
Vad tänkte du göra när du väl råkar bli gravid då?
Hört talas om preventivmedel?

ps hoppas på troll 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså menar inte att jag väntar på barn när jag inte vill. Uatn kom bara och tänka på det, att jag typ inte kan bli gravid. om jag skuklel bli, så skulle jag göra abort såklart iaf nu i den här åldern.. men blir orolig :/

kachin:
Men för bövelen, går du och väntar på att bli gravid när du inte vill ha barn? Förvirrad
Vad tänkte du göra när du väl råkar bli gravid då?
Hört talas om preventivmedel?

ps hoppas på troll 🙁


   
SvaraCitera

Men är du korkad? Varför riskerar du könssjukdomar och graviditet? Din pojkvän lär ju vara en vandrande smittohärd eftersom han varit dum nog att ha haft en massa oskyddat sex innan, med tjejer som inte skyddat sig mot graviditeter dessutom. Varför finns det så korkade människor? Får man ingen sexualkunskap längre?


   
SvaraCitera
Lounge

"flera tjejer gravida innan"

hahahahahhaa


   
SvaraCitera
Lounge

17 år..


   
SvaraCitera

har för mig att troll är könslösa och därför inte kan föröka sig...


   
SvaraCitera

på biologisk väg alltså, trollighet är smittsamt. som ett virus. lite som HIV. 


   
SvaraCitera

har aldrig hört d, men har hört att d spricker ute i solen.

ts du kan ju prova att gå ut typ imorgon. har hört att d ska va sol då


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera

haha om du nu är allvarlig, vilket jag inte tror, så finns de många "säkra perioder" under månaden. Du kanske har klaffat in på dem bara. 


   
SvaraCitera

Ts, du borde verkligen inte ha oskyddat sex bara för att se om du kan bli gravid. Även om det inte har gått ännu så kan fortfarande dagen komma och då har du ett svårt beslut att göra.  Och bara för att du inte har blivit gravid än behöver det inte betyda att du är steril, vissa har helt enkelt lätt att bli gravida, andra har det svårt. Vänta istället tills ni är redo och verkligen vill ha barn och prova då.


   
SvaraCitera

Fingerprints:
haha om du nu är allvarlig, vilket jag inte tror, så finns de många "säkra perioder" under månaden. Du kanske har klaffat in på dem bara. 

de är ej säkra Icke!


   
SvaraCitera

isola:

de är ej säkra Icke!

Såg du inte mina citationstecken ?!?!? 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Såg du inte mina citationstecken ?!?!? 

Tänkte bara så att ingen dumming får idéer Ledsen


   
SvaraCitera