Forumet - Är jag tråkig?

Är jag tråkig?

277 0 19
Hej!
Jag känner mig tråkig när jag sitter och skypar med min tjej polare.
Alltså på msn så kan vi typ vara rätt galna o sådant, vi får varandra och skratta!
Men i skype så känns det som om bara hon får mig att skratta!
Jag vill ändra på detta NU!
För hon säger saker som "du är verkligen min bästa kompis" på msn, men när vi sitter på skype så säger vi inte sådant!
Så snackar vi om hennes pojkvän, och om hennes jobb tyyp....MEN jag har ju inget att berätta!

Någon som kan ge mig tips?

Spana också in:

Ska jag ge dig ett tips på en rolig historia? Denna har du nog inte hört heller. Kom på den nyss.

Det var en gång två tomater som skulle gå över vägen. Plötsligt blev den ena tomaten överkörd. Då sa den andra tomaten: kom nu, ketchup!

Hon kommer bli alldeles till sig av förtjusning.
Jag skulle säga relax. Känn inte för stor press att prestera, du kanske inte måste få henne att skratta och underhålla henne varje gång när du märker att det blir tyst.

Som andra påpekat kanske det är lättare för dig att bli personlig mer dig själv när du chattar på MSN än när du pratar på Skype. Om de e så, vad är det du gör när du känner dig trygg o lättsam när du chattar? Försök överföra från skrift till röst; Gör dig trygg i att snacka med henne; Träna.

Du kan ju prova prata med andra personer på Skype så att du gör dig själv ännu tryggare. När du väl känner dig trygg och lugn så brukar locket släppa, och du blir coool. Ökar självkänslan [y]