Aviseringar
Rensa alla

Är kär!


Ämnesstartare

Hallå!
Jag går på gymnasiet o är grymt kär i en tjej i andra klassen, vi känner varandra GANSKA bra. Men snackar mest på msn. Men vi hälsar alltid i korridoren o sådant 🙂
Men i tidiga augusti så sa hon att jag typ var jobbig, att hon hade irriterat sig på mig under sommaren :S
Så jag slutade ta kontakt med henne, sedan reste hon iväg 2 veckor o när hon sedan kom hem igen så var allt tyderligen bra igen, hon skriver på msn, vi hälsar fortfarande på varandra i skolan.

Men jag vet inte jag vågar ju inte gå längre nu, vill ju inte vara för på jue 🙁 Jaf frågade om hon hade lust att följa med mig och se senaste harry potter filmen på bio, men då sa hon att först ville hon se den föregående för hon hade inte sätt den ännu, så jag vet itne om det blir något utav den bion.

Någon som har lite tips?
Alltså jag vill att hon ska märka att jag gillar henne, men ändå inte vara för snabb på sak


   
Citera
Ämnesstartare

Varför var du jobbig sa hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför var du jobbig sa hon?

Hon sa typ, att jag kommer ihåg saker som igen annan skulle gjort, att jag typ snackade för mkt om hennes privat liv (Frågade typ en sak om hennes dator bara :S x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå inte vara för snabb på sak, livet är för kort för att dra ut på saker [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dissa henne....

va fan det finns hundratals tjejer som tkr du inte är jobbig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej men fråga henne om hon vill hitta på någonting med dig, säger hon nej så behöver du inte ödsla mer tid på henne men då har du fått ett svar istället för att behöva dryga ut det hela. Bjud henne på en fika i veckan, säg inte dag utan säg bara i veckan eller vad du nu vill göra med henne...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

va fan det finns hundratals tjejer som tkr du inte är jobbig [zzz]

Exakt [crazy] Det snittar väl ungefär 1 i varje land.


   
SvaraCitera
loita

Vincenco:

va fan det finns hundratals tjejer som tkr du inte är jobbig

vi tjejer tycker alltid alla är jobbiga på något sett [bigsmile] haha ne så illa är vi förhoppningsvis inte [cute]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

livet är för kort för att dra ut på saker


   
SvaraCitera

vilket år på gymnasiet går du?


   
SvaraCitera

se en annan film 😀


   
SvaraCitera

built this way:

se en annan film 😀

Där kom lösningen! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räker äter man:

vilket år på gymnasiet går du?

2a
______________________________________________

Jao nu har hon kollat på den förre filmen 😀
Så jag frågade om hon ville se den nyaste på bio, då sa hon: ja det vill jag jue egentligen(:
Sedan så snackade vi typ bara 2meningar till sedna så drog hon (hon brukar göra det vi denna tiden)
Men hon sa hej då o så, detsamma gjorde jag. sedan skrev hon ett <3
till mig :O
Vilket hon aldrig fått för sig innan (':


   
SvaraCitera

Waje:

är grymt kär i en tjej i andra klassen

stackare, var glad att det inte är någon ur din egen klass iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det kommer gå bra.


   
SvaraCitera