Aviseringar
Rensa alla

Är kär i en blyg viol, behöver råd


Ämnesstartare

Nu är det så att jag råkade bli kär i en kille i min parallelklass, han har varit borta i en månad och kommer tillbaks till skolan på tisdag. Problemet är att han är skitblyg och det är inte jag, och det känns som att det kommer bli en jävligt pinsam stämning mellan oss.

Jag är väldigt oerfaren angående relationer och skulle vara jävligt tacksam om någon vänlig själ bara kunde skriva något tips om hur jag ska göra för att det ska gå framåt med honom, för jag vill ha honom så jävla mycket[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

baka muffins och bjud honom [cute]


   
SvaraCitera

Fb [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom massera dina bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

viol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

baka muffins och bjud honom

"Hej snygging, här får du en muffin som jag bakat med kärlek, bara för dig"[party]

Sovande:

Fb

Hell yes!

Dan_the_ironman:

Be honom massera dina bröst.

Det går tyvärr inte, med tanke på hur generad han blev när jag hade en väldigt uringad tröja i skolan, han i princip sprang ifrån matsalen och hans kompisar skrattade nästan ihjäl sig


   
SvaraCitera

amsi:

tröja i skolan, han i princip sprang ifrån matsalen och hans kompisar skrattade nästan ihjäl sig

Ålder?


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

Problemet är att han är skitblyg och det är inte jag, och det känns som att det kommer bli en jävligt pinsam stämning mellan oss. Jag är väldigt oerfaren angående relationer

Småprata avslappnat över nätet och bete dig som en kompis tills han slappnar av och känner sig bekväm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Det går tyvärr inte, med tanke på hur generad han blev när jag hade en väldigt uringad tröja i skolan, han i princip sprang ifrån matsalen och hans kompisar skrattade nästan ihjäl sig

Sovande:

Ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

"Hej snygging, här får du en muffin som jag bakat med kärlek, bara för dig"

nei

"du är lika söt som en muffin" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså han kanske inte vågar ta kontakt men om du visar intresse och så så blir det lättare för honom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Ålder?

Blott 16 år [blush]

mynona:

Småprata avslappnat över nätet och bete dig som en kompis tills han slappnar av och känner sig bekväm.

Aa det ska jag göra[bigsmile]

Skitty:

"du är lika söt som en muffin"

Hehe han är sötare [cute]

emilsh:

Alltså han kanske inte vågar ta kontakt men om du visar intresse och så så blir det lättare för honom

Merci[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

viol?

Det är bara ett talessätt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha bara gå på. så gjorde jag med en blygis i ettan när jag gick i trean. skrev på facebook typ "rastdejt imorrn" samma dag som jag började prata med honom ;c

det lyckades, eller ja, höll ju bara en månad men ändå. fick ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

fick ligga.

[bigsmile]

rebeca:

rastdejt imorrn

Det borde funka!


   
SvaraCitera