Aviseringar
Rensa alla

Är killar mer beroende av sex och av yta än tjejer?


Ämnesstartare

rbb:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

tror inte det va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

kan det vara bristen på ansvar som gör att killar är sexgalna?

Hahah du är inte dum du. Eller vänta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller är det så att tjejer inte pratar lika högt om det som killar bevisligen gör? Och varför är det så i så fall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha en tjej som förstår mig utan att jag behöver säga så mycket, bara någon jag vågar kolla i ögonen och kan krama när jag vill ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Tror faktiskt inte det.


   
SvaraCitera

rbb:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Killar är svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

Killar är svin.

Kåtbockar hela bunten. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Löjligt.


   
SvaraCitera
Åtta

rbb:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Definitivt inte. Enligt min erfarenhet är det snarare tvärtom, men ska jag vara lite mer logiskt skulle jag påstå att det knappast finns någon större skillnad mellan könen - men desto större skillnad mellan individer.

Winsome:

om man tänker biologiskt sett så borde det vara så

Hur tänkte du nu...? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

=

Åtta:

Enligt min erfarenhet är det snarare tvärtom, men ska jag vara lite mer logiskt skulle jag påstå att det knappast finns någon större skillnad mellan könen - men desto större skillnad mellan individer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hur tänkte du nu...? [confused]

tänkte att evolutionen har under hundratusentals år gynnat de män som har sex mest och därför får mer avkomma. De kan först ha sex med en kvinna och sen gå vidare till nästa osv. Så i grunden så handlar männens existens på att de ska ha sex så mycket som möjligt med så många olika kvinnor som möjligt.
Så är det inte på samma sätt för kvinnor iom att de måste vara havande (med en mans ungar) i massa månader o sen ta hand om ungarna.
Evolutionen gynnar inte kvinnor som kan ha sex så mycket som möjligt utan gynnar kvinnor som klarar av att föda barn så många gånger som möjligt.


   
SvaraCitera

rbb:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Nej, känns oftare som att tjejer är mer kåta, även om jag tror det är ganska jämt på det stora hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

rbb:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror abslout att tjejer är lika beroende, det är bara mer tabubelagt för oss att prata om.


   
SvaraCitera