Aviseringar
Rensa alla

Är killar tjatiga?


Ämnesstartare

llooll:

Jag vet redan vad jag ska säga om hon inte svarar, ska lämna det här röstmeddelandet då "Hej! Tänkte bara kolla om vi fortfarande ska träffas? Ring tillbaka till mig så att jag vet, och om vi inte ses så kan väl du höra av dig om du vill ha en 5e dejt."

Ett tips, lämna inget meddelande. Du har redan hört av dig tre gånger, det är nästan för mycket. Vänta en vecka eller så och om hon inte hört av sig tills dess så skulle jag börja gå vidare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

vi inte ses så kan väl du höra av dig om du vill ha en 5e dejt."

Bli ingen drama(drag?)-queen här nu, ta det lugnt, sansat och var inte så fjantig.

Säg helt enkelt att hon får ringa tillbaka om kvällen och sluta höra av dig riktigt lika mycket helt enkelt.(Dvs, hör av dig men mycket mindre. Är hon verkligen intresserad utav dig så bör hon höra av sig)

Exempel: Hör av dig nästa vecka om det inte blir nått, runt torsdagen mot förmiddagen, undra om ni kan ses bla bla bla.. frågar hon varför du inte hört av dig så har du helt enkelt haft mycket att göra. Men gå inte till drama-landet.

Ge grejer lite mer tid.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag brukar vara jävligt jobbig och höra av mej 24/7

vore ideal for mig da jag aldrig hor av mig typ [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Ett tips, lämna inget meddelande.

Zittam:

Bli ingen drama(drag?)-queen här nu

värdeuppgift:

vore ideal for mig da jag aldrig hor av mig typ [blush]

Jag skickade ett sms där jag skrev "Vill du inte träffas eller är det bara olyckliga omständigheter? skulle vara skönt att veta, för jag träffas gärna"

hon svarade "Joo jag vill ses snart"

Så nu blir det galet med chill från min sida, känns som jag fått en andra chans eller nåt..!

Vad gör jag nu?


   
SvaraCitera

llooll:

Hur ofta hör tjejen egentligen av sig..?

det beror väl lite på.
jag brukar höra av mig ofta, fast när jag märker att personen verkar ointresserad slutar jag på en gång.


   
SvaraCitera

Tjejer vill bara spela svårfångade as.


   
SvaraCitera

Hon har ju råkat ut för en massa idioter som bara har utnyttjat henne förut - så hon kanske är osäker på var hon har DIG = hon väntar på att du ska höra av dig eftersom hon inte vågar göra det själv. [tard]

Så verkar jag funka iaf, tar det lugnt med att höra av mig ända tills jag vet var jag har personen/vad han vill med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Jag skickade ett sms där jag skrev "Vill du inte träffas eller är det bara olyckliga omständigheter? skulle vara skönt att veta, för jag träffas gärna"

Gee, det får dig att verka så osäker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Gee, det får dig att verka så osäker.

Jag är osäker -.- men jag antar att du menar att jag inte borde visa bruden det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

men jag antar att du menar att jag inte borde visa bruden det?

No shit? =P

Låt oss säga att hon har tröttnat på dig och försöker undvika dig, då lär inte ett sånt sms hjälpa. Om det istället är så att hon faktiskt fått riktiga förhinder, då lär ju inte heller ett sånt sms göra någon nytta...

Lose - lose, som man brukar säga.


   
SvaraCitera

Hur du än gör med tjejer så gör du fel[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Lose - lose, som man brukar säga.

Sant.. du är smart du!

Det är inte jag, för jag har massa tankar som virvlar i huvudet, men jag ska ta det lugnt nu som sagt..! Hålla tummarna o se om hon hör av sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hur du än gör med tjejer så gör du fel[shake]

Känns fan som det!


   
SvaraCitera

llooll:

Känns fan som det!

Bli bög[wink]


   
SvaraCitera

Låt henne höra av sig.


   
SvaraCitera