Aviseringar
Rensa alla

Är killen intresserad, vad gör jag nu?


Ämnesstartare

Jag har nyss börjat gymnasiet. Alltså massanytt folk och sånt kul. En kille som går i min parallell klass är jättesnygg, verkligen. Så när jag insåg att han hade skåpet brevid mig dog jag nästan. (Ni förstår känslan iaf!)

Vi ger iallafall varann blickar så fort vi möts, och han kollar läääänge. Sen har vi skrattat lite ihop och sånt. Men inget vidare snack hare väl inte vart.

Såå, tror ni att han är lite intressead? Vad gör jag nu?

PUSS


   
Citera
Ämnesetiketter

Pussa honom och se hur han reagerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Pussa honom och se hur han reagerar.

Haha, är inte riktigt så dramatisk.


   
SvaraCitera

Är du typ 12 bast?


   
SvaraCitera

försök prata med honom, det underlättar ofta.


   
SvaraCitera

LisaEnFlikka:

Såå, tror ni att han är lite intressead? Vad gör jag nu?

Nej, han vill bara knulla.


   
SvaraCitera

säg att han får göra vad han vill med din kropp, lätt att han blir din då[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

säg att han får göra vad han vill med din kropp, lätt att han blir din då[wink]


   
SvaraCitera

Man kan nog faktiskt utgå från det skulle funka om han har en average kåthet och du ser åtminstone medel ut...


   
SvaraCitera

Dock måste jag säga att typen av frågeställning i kombination med "flikka" gör det hela väldigt suspekt.
Men men, GLHF med karlen.


   
SvaraCitera

Hur fan ska vi veta det? Vi känner varken dig eller honom![tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

säg att han får göra vad han vill med din kropp, lätt att han blir din då[wink]

du får göra vad du vill med min kropp [blush]


   
SvaraCitera

Men ge det lite tid, va fan orka ha så jävla bråttom [confused]


   
SvaraCitera

1konstigaste2grejen3:

du får göra vad du vill med min kropp

man vafan, är du en jävla slampa eller? ha lite självrespekt[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varken jag eller någon annan här inne har en minsta aning om hur han tittar på dig, inte ens om ni ser varandra i ögonen i mer än någon sekund.
Inte en aning om hur han låter på rösten när han pratar med dig och inte heller hur han rör sig.
Vi vet inte om han ser generad ut när han säger hej och vet ännu mindre än dig om hur han fungerar eller verkar som person överhuvudtaget.

Det är väldigt svårt att bedöma när vi inte har något att gå på.
Men tänk på det jag skrev och bedöm utifrån dom grejerna.
Om det känns I DIG som att han verkar intresserad, så fråga om du kan sitta med honom i matsalen när du ser honom?
Kanske fråga när han har lunchrast och om han vill sitta och prata en stund eller gå en promenad?
Försök ta reda på när han slutar skolan och fråga om ni kan gå till busshållplatsen tillsammans eller liknande?
Fråga om han håller på med någon sport och dyk upp och titta på den om det är möjligt?
Han kanske går någon gitarrkurs, kör, han kanske lajvar eller vad som helst, gå med i det du också så ni får mer gemensamt 😉


   
SvaraCitera