Aviseringar
Rensa alla

Är kukar magiska?


Ämnesstartare

Väldigt ofta när jag raggar verkar tjejer spela svåra, men såfort kuken kommer fram verkar det trigga en förändring i hennes hjärna som gör att hon blir väldigt intresserad. Seriöst så har jag inte en enda gång dragit fram kuken utan att en tjej antingen har börjat smeka den, sugit av den, eller lett till sex även om de från början verkade spela svåra eller nåt liknande? Min fråga är hur det känns för tjejer när de ser en kuk? Jag sjäkv känner att kukar har en magisk attraktionskraft. 


   
Citera
Ämnesstartare

sez4T.gif


   
SvaraCitera
Correh

Jomen visst är det så! 
Fram och dingla lite med boan så kommer dom direkt.
Kvinnor är djur och drivs fortfarande av sina djuriska instinkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:
sez4T.gif

Skulle uppskatta om du uttrycker dig med ord. Magisk är förstås en metafor i sammanhanget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_n3665tVh3r1tw1vhco1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en ganska liten snopp så för mig funkar det inte. Däremot brukar jag vifta med svenska flaggan ibland, det får damerna på fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrioten:
Jag har en ganska liten snopp så för mig funkar det inte. Däremot brukar jag vifta med svenska flaggan ibland, det får damerna på fall.

Hur liten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Positiv:

Hur liten? 

image.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrioten:

image.jpg

Jävlar vad liten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Positiv:

Jävlar vad liten

Japp, måste runka med pincett och sockerbit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrioten:

Japp, måste runka med pincett och sockerbit.

Hur hjälper sockerbiten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Positiv:

Hur hjälper sockerbiten?

Den lockar fram den. På bilden är den i erigerat tillstånd nämligen


   
SvaraCitera
reben

nä detta har du nog fått om bakfoten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
tumblr_n3665tVh3r1tw1vhco1_500.gif

Hjärta

OnT hur folk "raggar" här på um är ju cp behöva dra fram kuken för att nån skall ligga bara patetiskt. Lär er ragga som en vanligt person 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Hjärta

OnT hur folk "raggar" här på um är ju cp behöva dra fram kuken för att nån skall ligga bara patetiskt. Lär er ragga som en vanligt person 

Man måste ändå  ta fram kuken förr eller senare. Har väl inte sagt att jag alltid behöver göra det för att få ligga? Moget att kalla folk för patetisk, cp osv


   
SvaraCitera