Aviseringar
Rensa alla

Är kuken för liten?


Ämnesstartare

Jag är 02 (13) och min kuk är typ 10 cm lång... Är det normalt, och är det för kort elr för långt? 


   
Citera

Det är inget fel på den. Det är normalt, du är tillräcklig


   
SvaraCitera

För kort för vad? Den täcker garanterat dess syfte.


   
SvaraCitera

Plundraren : för kort


   
SvaraCitera

Alldeles för kort. I din ålder har de flesta minst 18 cm lång kuk. Det är nog kört för dig "mannen". Ledsen


   
SvaraCitera

Funkar för att göra barn.


   
SvaraCitera

Jag vet inte vad medelmåttet är men det låter som en normal längd för den åldern. Finns många vuxna som har under den längden så även om den inte växer mer så behöver du inte oroa dig Tumme upp


   
SvaraCitera

adaq:
Jag vet inte vad medelmåttet ärTumme upp

15.7 cm


   
SvaraCitera

Armagedon:
För kort för vad? Den täcker garanterat dess syfte.

Finns det bara ett syfte?


   
SvaraCitera

Du är 13 år, det är normalt. Du växer enda tills du fyller 20 år så var lugn.
penis.jpg


   
SvaraCitera

kuken är alltid för liten, det är bara att acceptera. det är en symbol.


   
SvaraCitera

Du är 14, den växer nog till sig.
Bättre med en lite liten än en för stor Blink
Om den är jättelång och den når in hela vägen till ''väggen'' så kommer det göra ont för henne och dessutom så är ju klitoris ändå i början och inte långt in Blink


   
SvaraCitera

S3ON:

Finns det bara ett syfte?

Pissa, sex och runka. Och för det räcker den gott och väl.


   
SvaraCitera

schim:

15.7 cm

inte för en 13 åring


   
SvaraCitera

Armagedon:

Pissa, sex och runka. Och för det räcker den gott och väl.

Jag menar att sex har en bredare innebörd än bara sex. 

Skulle du påstå att det enda syftet med sex är att fortplanta sig? I sådant fall hänger det ju ej på kuklängden hur bra arbetet utförs eftersom att spermierna får kraft nog i samband med ejakulationen att nå ägget, dessutom har de små rackarna en svans som också hjälper för framfart.

Om sex är något mer än fortplantning blir ditt påstående lite problematiskt då enskilda människor har olika begär. Lisa som exempel kanske inte tillfredsställs tillräckligt psykiskt och fysiskt av 10 cm. Hon kanske nöjer sig först vid 22 cm, vad vet jag. Hur du väljer att beskriva Lisas smak? 

Jag skulle säga att det är högst individuellt huruvida TS snopp duger eller ej, beroende på TS personliga preferenser samt "mottagarens". 


   
SvaraCitera