Aviseringar
Rensa alla

är liknelsen med smeagol och hans ring en bra metafor för monogami?


Kudhos

Jag finns nog inte:

Man kan ha 4523153151 vinklar på samma ämne. Och då kan de ha intresse för olika. 

Vinklar man det tillräckligt många gånger så blir det bara en cirkel och du kommer tillbaka till första ämnet.

Jag finns nog inte:

Jag tjatar mindre än spotify reklamen, eller mailen du får i din gmail konto ect. Vad jag säger har ett genuint kulturellt värde även om det kan vara provocerande för en del personer. TTyp du verkar ju bli provocerad, du bör fråga dig vad det är som stör dig så mycket.

Blir inte provocerad så det är lugnt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Blir inte provocerad så det är lugnt.

Tråkigt att du uppfattar det som tjatigt. 🙁


   
SvaraCitera

Jag finns nog inte: Vad jag säger har ett genuint kulturellt värde även om det kan vara provocerande för en del personer.

här sitter vi på höga hästar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

här sitter vi på höga hästar

1_120322680.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte
hur är den? fattar inte?


   
SvaraCitera
Exner

Jag finns nog inte:
Jag tycker den är rolig i vart fall Galen

Ringen: något som han har haft väldigt länge och som ändrats hans personlighet fullständigt. När han blir av med den letar han febrilt och försöker att lura av den om tagit ringen ifrån honom. Han dör tillslut till följd av sitt begär till den.

Ser inte kopplingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Ringen: något som han har haft väldigt länge och som ändrats hans personlighet fullständigt. När han blir av med den letar han febrilt och försöker att lura av den om tagit ringen ifrån honom. Han dör tillslut till följd av sitt begär till den.

Ser inte kopplingen.

Antar det blir mer uppenbart när man haft ex som slängt porslin på golvet när man vill träffa andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är viktigt att vara Monogam, förstår du inte det??


   
SvaraCitera
Exner

Jag finns nog inte:

Antar det blir mer uppenbart när man haft ex som slängt porslin på golvet när man vill träffa andra. 

Så vad du menar är alltså du tycker att din relation till monogami liknar den som Smeagol har till ringen. Är det korrekt uppfattat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Så vad du menar är alltså du tycker att din relation till monogami liknar den som Smeagol har till ringen. Är det korrekt uppfattat?

Nej snarare att en relation som sådan om den är monogam är som smegol och ringen. Det är ju en fråga till um vad dom tycker...


   
SvaraCitera
Exner

Jag finns nog inte:

 Det är ju en fråga till um vad dom tycker...

Det förstår jag att det är. Men det är endast du själv som kan sitta på informationen om hur du kom fram till att ställa frågan. Skrivet som det är nu kommer många inte att ta din tråd på allvar, av den anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Det förstår jag att det är. Men det är endast du själv som kan sitta på informationen om hur du kom fram till att ställa frågan. Skrivet som det är nu kommer många inte att ta din tråd på allvar, av den anledningen.

Ja okej, det är sant borde förmodligen förklarat bakgrunden till trådstarten. Grym feedback Exner! 


   
SvaraCitera
Exner

Jag finns nog inte:

Ja okej, det är sant borde förmodligen förklarat bakgrunden till trådstarten. Grym feedback Exner! 

Så lite så! = )


   
SvaraCitera

Exner:

Ringen: något som han har haft väldigt länge och som ändrats hans personlighet fullständigt. När han blir av med den letar han febrilt och försöker att lura av den om tagit ringen ifrån honom. Han dör tillslut till följd av sitt begär till den.

Ser inte kopplingen.

Hjärta


   
SvaraCitera