Aviseringar
Rensa alla

Är lite lost angående en kille i min klass, hmm.. Hjälp mig?


Ämnesstartare

Hej!
Nu är det så att jag är sjukt osäker på en sak.
Det är en kille i min klass som jag blivit rätt bra kompis med de senaste veckorna..
Men jag tror han börjar gilla mig som mer än vän, är rätt lost eftersom jag har rätt många kill-polare som ibland kan bete sig på samma sätt..

Men iaf han verka ta varje chans han kan för att imponera på mig, prata med mig osv.
Och ibland efter skolan så vill han ta samma buss som mig hem, & i klassrummet så vill han alltid verka sitta brevid mig.
Ibland så är han sjukt irriterande, t.ex retas & små brottas med mig i korridoren..

Asså ni kanske tycker jag är trög eller något xD, men jag vill bara höra vad ni tror/trycker om situationen..
Vill inte förstöra något mellan honom & mig isf..


   
Citera

Fråga honom, inte oss?

Bara han vet vad han själv vill, tycker, känner... Vi harinte ens sett mänskan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men vill bara höra vad ni tror, känns lite tidigt att fråga om sådant än, kommer bara bli sjukt awkward om det inte var så som jag trodde.. hmm..


   
SvaraCitera

Pah, har lite av samma problem på den här fronten, förutom att han inte brottas eller jävlas eller så. I mitt fall är killen troligast bara lite socialt efter pga isolation. Jag har pojkvän, och det vet han om, så det är väl hans problem om han är "kär" i mig eller inte.

Hur känner du om den här killen?
Är du okej med hans beteende?
Är det viktigt att veta huruvida han gillar dig som mer än vän eller inte?
Har det någon dålig inverkan på ditt liv?

är frågor som, om du inte vill svara på här, i alla fall kan svara på i ditt huvud. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 Asså jag vet inte om jag gillar honom som mer än vän eller om det bara är vänskapliga känslor jag har o.O
2. Jo det är jag väl
3 . Haha faktist..
4 nej tror jag inte..


   
SvaraCitera

synd [sad]


   
SvaraCitera

Ta han på kuken och fråga hur läget är. Funkar alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA hmmm funkar ju säkert..


   
SvaraCitera