Aviseringar
Rensa alla

är lite rädd nu


Ämnesstartare

Hejsan

igår berättade jag för min psykolog att jag är rädd att jag kanske ska våldta i sommar. Hon frågade om jag var kapabel till det och jag svarade i den ena stunden känns det som det och andra så kan jag det inte. Jag föddes utan social kompetens eller utseende. Kan hon anmäla mig för det här?


   
Citera

Näe ,i Sverige så väntar vi på att folk blir våldtagna istället för att förebygga det . 


   
SvaraCitera

"Humorknugen 25" Tumme upp


   
SvaraCitera

Förhoppningsvis. 


   
SvaraCitera

rotorblad:
Förhoppningsvis. 

Det där var drygt!

Jag fattar inte varför du är rädd för att våldta någon när du egentligen inte vill göra det? Det är som att säga att jag är rädd för att äta bajs...


   
SvaraCitera

Kioskmannen: Det där var drygt!

Drygt att hoppas att en potentiell våldtäktsman stoppas? Stolle.


   
SvaraCitera

Kioskmannen: Jag fattar inte varför du är rädd för att våldta någon när du egentligen inte vill göra det? Det är som att säga att jag är rädd för att äta bajs...

Dålig självkontroll. 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Drygt att hoppas att en potentiell våldtäktsman stoppas? Stolle.

Alltså, han är ju förfan rädd över att våldta någon, det betyder inte att han skulle göra det? Du fattar ju varför han går till sin psykolog? Han mår förmodligen inte bra av nån anledning, kanske lider han av OCD? Idioter...


   
SvaraCitera

NiklasW:

Drygt att hoppas att en potentiell våldtäktsman stoppas? Stolle.

Drygt att försöka hindra den potentiella våldtäkten genom att låta hen lufta, prata och finnas där istället för att hen ska skämmas och tystnas ner i ett hörn där  "viljan" och fantasierna frodas och blir ännu större. Men självklart ska NiklasW värna om våldtäkt, tänk med röven om det funkar bättre Tumme upp 


Det du kan göra är att börja i någon form av kampsport, det ökar självdisciplinen och generar även mycket med dopamin, försök att få något testosterondämpande läkemedel utskrivet, håll dig nykter, psykologisk terapi och väldigt viktigt att du vågar prata om det, kanske inte öppet för då riskerar du att få mycket hat emot dig om du inte klarar av det. 


   
SvaraCitera

Omnipotent:

Drygt att försöka hindra den potentiella våldtäkten genom att låta hen lufta, prata och finnas där istället för att hen ska skämmas och tystnas ner i ett hörn där  "viljan" och fantasierna frodas och blir ännu större. Men självklart ska NiklasW värna om våldtäkt, tänk med röven om det funkar bättre Tumme upp 


Det du kan göra är att börja i någon form av kampsport, det ökar självdisciplinen och generar även mycket med dopamin, försök att få något testosterondämpande läkemedel utskrivet, håll dig nykter, psykologisk terapi och väldigt viktigt att du vågar prata om det, kanske inte öppet för då riskerar du att få mycket hat emot dig om du inte klarar av det. 

"Tänka med röven" är inte ett diskussionsmässigt lämpligt sätt att uttala sig på. Tänk på det./Mod


   
SvaraCitera

Chibibbi:

"Tänka med röven" är inte ett diskussionsmässigt lämpligt sätt att uttala sig på. Tänk på det./Mod

Är stolle det?


   
SvaraCitera

Nu var det ju mitt uttalande och inte NiklasW's; det kanske är mer lämpligt att kritisera mig om det nu finns behov.


   
SvaraCitera

Omnipotent:

Är stolle det?

Nej, han ska få sin tillsägelse han med. Men jag upplevde att du hade en extra aggressiv ton så jag tog tag i dig först.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Drygt att hoppas att en potentiell våldtäktsman stoppas? Stolle.

"Stolle" är inget benämnande som passar sig diskussionssammanhang. Tänk på det till nästa gång.


   
SvaraCitera

rotorblad:
Nu var det ju mitt uttalande och inte NiklasW's; det kanske är mer lämpligt att kritisera mig om det nu finns behov.

Ja, som du själv sade var din kommentar också olämplig och skapar en tråkig ton mot någon som uppenbarligen frågar efter hjälp i en svår situation. Det är något du får ta med dig till andra gånger.


   
SvaraCitera