Aviseringar
Rensa alla

är livet slut efter gymnasiet/högskolan?


Ämnesstartare

Jag menar när man slutar plugga och börjar jobba typ.

Skolan är ju så otroligt roligt på det sättet att det alltid händer något. Relationer hit å dit, tjafs, bråk, rykten. Alla dessa blickar, hot och idioter som har ett äckligt bra självförtroende som piskar ut dom svaga som man själv försöker stå upp för. Perioderna då det luktar weed från toaletterna. När tjejerna kommer ut som gay och håller handen för första gången i korridoren. Så gulligt! När dom nya ettorna kommer efter sommarn och inte ens hittar utgången.

Fan. Livet kommer ju bli hur osocialt som helst 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, livet tog slut efter gymnasiet. 


   
SvaraCitera

 DU DÖR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, livet tog slut dagen du dog. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är afterlife. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågar du mig så är det då livet drar igång på (än större) allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta plugga? nja. jobb undviker jag däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan planerat lite hur mitt liv ska vara efter gymnasiet, har alternativ a b c och d så inget går snett haha! Längtar tills jag gått ut skolan! Så mycket drama  :3


   
SvaraCitera
reben

m efter gymnasiet. sen kmr osäkerhet1!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Frågar du mig så är det då livet drar igång på (än större) allvar

Snälla utveckla!
Man får ett jobb, egen ekonomi, eget boende. Man får ett eget liv från sin familj men sen då? Du har ett jobb som du är på hela dagarna där du sköter dina uppgifter och inget mer. Har kanske ett par kompisar som du träffar nån gång ibland. Det kommer ju aldrig någonsin hända något 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Har redan planerat lite hur mitt liv ska vara efter gymnasiet, har alternativ a b c och d så inget går snett haha! Längtar tills jag gått ut skolan! Så mycket drama  :3

Det är kul med drama! Då känner man att man lever ju :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det blir inte ett dugg bättre efter skolaniaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

Snälla utveckla!
Man får ett jobb, egen ekonomi, eget boende. Man får ett eget liv från sin familj men sen då? Du har ett jobb som du är på hela dagarna där du sköter dina uppgifter och inget mer. Har kanske ett par kompisar som du träffar nån gång ibland. Det kommer ju aldrig någonsin hända något 😮

Ska försöka utveckla mer imorgon. Men jag undrar varför du tror att man bara har ett par kompisar? Samt att "inget" kommer att ske?Varför skulle det vara sådär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag: Det är kul med drama! Då känner man att man lever ju :p

beror på vilken sorts drama det handlar om... :/ Annars är de väl kul, mycket skvaller och skit snack bland tjejerna men de är kul att lyssna på HAHA 🙂


   
SvaraCitera

Jag gick ut gymnasiet för tre-fyra år sedan, och mitt liv nu är mycket bättre än då. Mitt liv blir bara bättre och bättre.


   
SvaraCitera