Aviseringar
Rensa alla

Är loggan snygg?


Ämnesstartare

Rock Lee:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)

Jag tycker den ser helt okej ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

[sad]
För mycket detaljer.
Jag ser ingenting - bara en kompass, en båtratt(?) och någon form.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Just nu i paint med det är bara en skiss. Tänte starta upp med ps nu. Vet du om det finns något bättre program för det här ändamålet?

wtf paint haha :>

tycker du borde använda illustrator och göra vectorgrafik, kan man förstora hur mycket man vill utan att förlora kvalitet..


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

Jag tycker den ser skum ut, och Mario tycker den är rörig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

Jovisst är den snygg men vad betyder den? Om du tittar upp så ser du en kompass?

De ville ha något som påmminer lite om sjöfart osv. De tycker om symboler som baseras på cirklar så jag tänkte att en kompass och ett roder skulle kunna stå för formen. Bandet heter Archaea så de ville ha ett diskret a med. Betydelsen vet jag inte rikigt om.. än, men den är ju inte färdig så vi får se hur det slutar.

croatiansensation:

Tror den blir sämre då [crazy]

Ok!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tycker den ser skum ut, och Mario tycker den är rörig.

Ok! Vad ska jag ta bor i sådana fall?

mICHE:

wtf paint haha :>

tycker du borde använda illustrator och göra vectorgrafik, kan man förstora hur mycket man vill utan att förlora kvalitet..

Gött! Hur får man tag i det programmet då?

Myksa:

För mycket detaljer.
Jag ser ingenting - bara en kompass, en båtratt(?) och någon form.

Åter igen, vad skall jag ta bort. (Men å andra sidan; om den ser ut som ett roder mixat med kompass så har jag lyckats..)

nazgul:

Jag tycker den ser helt okej ut!

Danke!

Viljans Triumf:

Frimurar-NATO-pentagram?

när du säger det så.. Men nix! Mer roder/kompass/A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Ok!

Måste den vara så.. båtfixerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

croatiansensation:

Måste den vara så.. båtfixerad?

Ja, de vill ju ha den sådan. De spelar dethmetal med mycket marin (så att säga) i texterna. Alla gillar livet till havs osv. Så, ja.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

De ville ha något som påmminer lite om sjöfart osv. De tycker om symboler som baseras på cirklar så jag tänkte att en kompass och ett roder skulle kunna stå för formen.

Aha.

Rock Lee:

Betydelsen vet jag inte rikigt om.. än, men den är ju inte färdig så vi får se hur det slutar.

Dom kan klä ut sig till sjömän [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Ja, de vill ju ha den sådan. De spelar dethmetal med mycket marin (så att säga) i texterna. Alla gillar livet till havs osv. Så, ja.

Jahaa, då är den helt ok antar jag.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Gött! Hur får man tag i det programmet då?

finns i creative suite (adobe cs3) paketet, precis som photoshop!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

alltså, den var snygg men om du separerar de olika delarna. den är för stökig så man blir typ förvirrad. man kan lixom inte rita ut den överallt om man skulle vilja det, if you know what i mean.

Taggarna på cirkeln är bra (även om det påminner lite om ett vattenhjul), men det kanske blir finare med mindre ränder i cirkeln, eller kanske bara ett slags mönster i mitten [zzz]


   
SvaraCitera

Ser lite mycket ut som en kartros.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

Dom kan klä ut sig till sjömän [y]

Haha, det ska jag föreslå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

finns i creative suite (adobe cs3) paketet, precis som photoshop!

Ok, tackar!

ohYEA_:

alltså, den var snygg men om du separerar de olika delarna. den är för stökig så man blir typ förvirrad. man kan lixom inte rita ut den överallt om man skulle vilja det, if you know what i mean.

Japp! Men jag tror inte de blir så stora.. [rolleyes]

ohYEA_:

Taggarna på cirkeln är bra, men det kanske blir finare med mindre ränder i cirkeln, eller kanske bara ett slags mönster i mitten

Tack för tipsen!

Hampie:

Ser lite mycket ut som en kartros.

googlar..


   
SvaraCitera