Aviseringar
Rensa alla

är människor dumma i huvudet?


Ämnesstartare

För ett tag sedan frågade en vän till mig om jag visste någon singel brud som han kude chatta med, mitt ex och jag har fortfarande kontakt fastän vi gjorde slut för 2 år sedan, så jag gav han hennes, nu en vecka senare så håller de på att skriva hur mycket de älskar varandra osv, jag vet (eftersom jag snackat med mitt ex) att den ända gången de snackat var när de träffades på stan då de pratade i 6 timmar, förutom det har de inte pratat ens på msn.
DE HAR PRATAT I SEX TIMMAR OCH SÄGER REDAN ATT DE VET ALLT OM VARANDRA![mad]
När hon och jag blev ett par hade vi pratat i 7 månader och visste fortfarande relativt lite om varandra, jag vet att hon ändrar sin "personlighet" efter sin omgivning bara för att bli accepterad, och han gör samma sak, jag vet egentligen inte hur han är, men jag vet ganska bra hur hon är, den enda saken de har gemensamt är att hon har aspbergers och han adhd. samma sak gäller egentligen de flästa av mina kompisar som jag sett blivit tillsammans med någon de mött samma dag, jag menar bara för att man pratar i mer än 3 timmar så vet man fan inte allt om varandra. sedan går de vidare och säger att det e kärlek osv osv, en vecka till 2 månader senare gör det slut, speciellt en av mina kompisar gör detta varje jävla månad, han lär sig fan aldrig. Jag vet fortfarande inte om det är så som man gör nuförtiden eller om det bara e jag som tycker det e fel för att det aldrig hänt mig, men om man tänker efter är det jävligt korkat gjort. vad tycker ni? Kan man verkligen hitta kärleken så lätt eller är de flästa bara dumma i huvudet och helt jävla körda frrån allt hjärn-runk de sett på tv där en snygging hittar sin sanna kärlek genom att han ser en snygging när han köper kaffe på morgonen?

ni får ursäkta stavningen jag är jävligt groggy pga febern och att jag e jävligt förbannad, eftersom jag skriver detta efter att ha pratat med båda, blivigt förbannad och blocka båda. skriv järna vad ni tycker/ egna erfarenheter osv.


   
Citera

Darth:

flästa.. dumma i huvudet

fnizz

men eeh, varför bryr du dig så jävla mycket om vad andra gör?


   
SvaraCitera

japp, dumbheads are we


   
SvaraCitera

många är dumma i huvudet ja[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumbledores everywhore


   
SvaraCitera

HAha har inte läst hela ditt inlägg nu, men om du ska komma och vara vundsjuk för att dom är kära nu så får du kan skylla dig själv, dumt att ge honom hennes msn. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är också dum i hövet


   
SvaraCitera

HAHA. Jävla klantarsle. Vad tänkte du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan någon snälla ta detta på allvar?
om ni har en åsikt om hur dum i huvudet jag är bara för att jag har blivigt för störd pga vad andra gör, kan ni väl förfan motivera det bra.

och btw, om detta var nått ni upplevde varje jävla dag och hör om hela jävla tiden tror jag också att ni tillslut kommer blir förbannade.


   
SvaraCitera

Darth:

DE HAR PRATAT I SEX TIMMAR OCH SÄGER REDAN ATT DE VET ALLT OM VARANDRA![mad]

hehe det är inte konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hehe det är inte konstigt

hur kan inte det vara konstigt? menar du att om vi pratar med varandra i sex timmar, vet du då hurdan person jag är, vad jag gillar vad jag hatar? nej, för somsagt så anpassar sig alla alltid till omgivningen att se hur en människa egentligen är kan ta jävligt lång tid, det tog förfan nästan tre år för mig att se hur mitt ex egentligen var.


   
SvaraCitera

ägd


   
SvaraCitera

Darth:

hur kan inte det vara konstigt? menar du att om vi pratar med varandra i sex timmar, vet du då hurdan person jag är, vad jag gillar vad jag hatar? nej, för somsagt så anpassar sig alla alltid till omgivningen att se hur en människa egentligen är kan ta jävligt lång tid, det tog förfan nästan tre år för mig att se hur mitt ex egentligen var.

Nej, det funkar väl inte alltid så för alla, men om man har tur. Och vadå egentligen är? [shake]


   
SvaraCitera

Fattar inte varför du gav ditt ex:s msn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Fattar inte varför du gav ditt ex:s msn

varför skulle jag inte?


   
SvaraCitera