Aviseringar
Rensa alla

Är man fortf. oskuld om?


Ämnesstartare

Är man fortfarande oskuld om man bara har haft oralsex med en tjej? Eller måste man penetrera, va tycker ni?


   
Citera

Spelar det någon roll?


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Spelar det någon roll?

Det gör honom coolare om det räknas som om att han inte är oskuld.[wink][wink]


   
SvaraCitera

passaro:

Det gör honom coolare om det räknas som om att han inte är oskuld.[wink][wink]

I sådana fall:

Huvet, du är oskuld och inte cool.


   
SvaraCitera

Huvet:

Är man fortfarande oskuld om man bara har haft oralsex med en tjej? Eller måste man penetrera, va tycker ni?

Ja för du måste penetra henne


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Huvet:

Är man fortfarande oskuld om man bara har haft oralsex med en tjej? Eller måste man penetrera, va tycker ni?

Jag tycker man fortfarande e oskuld.

Personligen såg jag det så, hade sånt jävla tråkigt oralsex så jag tyckte inte det dög xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte det. Har man haft sex (oavsett vilken sorts) kan man inte kalla sig "oskuld" (jävligt dumt uttryck egentligen). För om det bara var penetrativt sex som gällde skulle ju en tjej som haft sex med flera andra tjejer men inga killar fortfarande vara oskuld... och då mister ju ordet sin poäng.

När jag första gången hade en penis i mig kändes det inte alls speciellt jämfört med allt jag gjort innan.


   
SvaraCitera

Nej man är jungfru Maria själv om man går runt o suger snoppar varje dag. [y]


   
SvaraCitera

Huvet:

Är man fortfarande oskuld om man bara har haft oralsex med en tjej? Eller måste man penetrera, va tycker ni?

du måste göra både samtidigt om du inte vara oskuld på riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rent generellt så säger man att oskulden är tagen genom vaginalt samlag, men sen så vad är den stora saken? Det låter mer som problemet här är vad du ska säga till dina kompisar.


   
SvaraCitera

sculptura:

Nej man är jungfru Maria själv om man går runt o suger snoppar varje dag.

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är cool ändå.[cool]


   
SvaraCitera