Aviseringar
Rensa alla

Är man ful eller fin?


Ämnesstartare

Hur vet man om man är ful eller fin?

Det sägs att skönhet sitter i betraktarens ögon, fast om man själv tycker att man inte är FIN hur ska då andra göra det?
fattar inte...


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inget vettigt att säga, så var bara tyst.


   
SvaraCitera

soanonym:

Hur vet man om man är ful eller fin?

Det sägs att skönhet sitter i betraktarens ögon, fast om man själv tycker att man inte är FIN hur ska då andra göra det?
fattar inte...

Haha, alla har väl för fan itne samma smak?

Jag brukar sitta i skolan och ranka tjejerna 1-10 med polare och det visar sig faktiskt att de som är mina 9or kan vara deras 4:or.

Det betyder att en jag skulle ge rätt mkt för att få knulla med, kanske till och med betalat en taxi tillsammans skulle de blivit äcklade av att umgås med sexuellt.

har du tyr guillar någon ditt utseende, har du otour så ej 🙂 Bara att ragga på!


   
SvaraCitera

selfconfidence


   
SvaraCitera

man kan bara hoppas att någon annan uppfattar en som det


   
SvaraCitera

folkkan tycka att man är fin fast mansjälv inte tycker det[y]


   
SvaraCitera

utseendert, vem fan bryr sig? Man kan ju faktiskt köpa sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

selfconfidence

jag tycker inte det har nått att göra med hur man ser ut.. man kan ha världens bästa fast ändå se ut som skit. 🙁


   
SvaraCitera

soanonym:

jag tycker inte det har nått att göra med hur man ser ut.. man kan ha världens bästa fast ändå se ut som skit. 🙁

Om man har bra självförtroende så blir man oftast snygg tycker jag. Träffar såna varje dag, som kanske inte har världens finaste kläder eller hår eller whatever men som är snygga ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En verkligen intressant fråga om jag ska vara ärlig. Menar, Man vet ju inte om man andra tycker att man är fin eller inte. Men jag har märkt att det är inte utsidan som ger en tjej. Det är insidan. För jag själv tycker jag är ful som fan. Men det verkar som tjejer tycker raka motsatsen. Men det är en fråga som helt enkelt inte går att besvara [crazy]


   
SvaraCitera

Andra människor ser oftast inte samma "brister" som man själv ser.

Tycker inte det går att stämpla någon som "ful" eller "snygg" eftersom alla alltid kommer att ha olika åsikter. Det någon tycker är fult, kan någon annan tycka är snyggt.


   
SvaraCitera

Att snyggheten kommer inifrån stämmer för mig!
En "mindre snygg" kille som visar sig vara snäll blir snygg/are. Och tvärtom.


   
SvaraCitera

louie:

Att snyggheten kommer inifrån stämmer för mig!
En "mindre snygg" kille som visar sig vara snäll blir snygg/are. Och tvärtom.

Håller med när det gäller tjejer. En tjej blir snyggare/vackrare om det visar sig att hon är snäll, intelligent eller har liknande åsikter/ intressen som jag.


   
SvaraCitera

soanonym:

fast om man själv tycker att man inte är FIN hur ska då andra göra det?

soanonym:

skönhet sitter i betraktarens ögon


   
SvaraCitera