Aviseringar
Rensa alla

Är man ful eller fin?


Ämnesstartare

har alltid haft komplex över mitt anus... det är liksom grönt, typ snorgrönt. Jag vågar aldrig låta någon slicka mitt anus, de skulle säkert bli äcklade om de såg hur fult det är[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast som sagt; det någon tycker är fult kan ju vara fint i någon annans ögon![bigsmile]


   
SvaraCitera

På UM är du fin i alla fall. För säger man att du är ful så lär man väl bli varnad


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

På UM är alla fina i alla fall.


   
SvaraCitera

jag är ganska fin iafl


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Jag brukar sitta i skolan och ranka tjejerna 1-10 med polare och det visar sig faktiskt att de som är mina 9or kan vara deras 4:or.

haha omg, hoppas inte någon gör det på min skola. nu kommer jag att tänka hädanefter när jag går runt i korridorerna "tänk om de där borta sitter och rankar mig som typ 2:a nu" och bli lite ledsen i ögat [tard]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

och bli lite ledsen i ögat

Bara att "ranka dem tillbaka". He


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

haha omg, hoppas inte någon gör det på min skola. nu kommer jag att tänka hädanefter när jag går runt i korridorerna "tänk om de där borta sitter och rankar mig som typ 2:a nu" och bli lite ledsen i ögat

haha vafan e du retarderad eller? 😀 Alla killar kollar mer eller mindre in alla tjejer de möter och bedömer dom ^^ But fear not, vill ingen ha dig kan jag knulla skiten ur dig gratis.

Nu kommer jag säkerligen bli påhoppad av någon moralkärringbög som säger att dom inte spanar in tjejer och "dömer dom" men det e bara bullshit eller så e dom verkligen bögar.

louie:

Bara att "ranka dem tillbaka". He

HAHAHA


   
SvaraCitera

louie:

Bara att "ranka dem tillbaka". He

hah nej har bättre saker för mig faktiskt [rolleyes]

ADRENALIN:

haha vafan e du retarderad eller? 😀 Alla killar kollar mer eller mindre in alla tjejer de möter och bedömer dom ^^ But fear not, vill ingen ha dig kan jag knulla skiten ur dig gratis.

klart man bedömer alla man möter omedvetet vare sig man vill elelr inte. men jag tror itne alla sitter med sina vänenr och rankar tjejer på en skala från 1-10, tyvärr.

tack för erbjudandet men jag är upptagen 🙂


   
SvaraCitera

Ibland känner jag mig fin, ibland känner jag mig ful, ibland känner jag ingenting. Beror på humör. Och det där med betraktarens öga är helt rätt. När mina kompisar säger att någon är ful och typ försöker rangordna henne dåligt, så är jag ofta [love]. Och när polarna stönar efter någon fjortisfitta vill man ju bara köra ner fingrarna i halsen och ner till ändtarmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm... de är ju ett plus ifall man inte har fejset fullt med finnar[cheers]


   
SvaraCitera