Aviseringar
Rensa alla

Är man socialt handikappad och ful, så vill tjejer inte ha något att göra med en. (fullt förståligt)


NEMI
 NEMI

En del saker måste man tyvärr acceptera.
att göra det bästa av situationen är väll sällan tillrädkligt men det mist dåliga.


   
SvaraCitera

Sandor: social fobi och låter konstig när jag pratar, kan inte prata...har nog adhd, aspgers etc.

har du blivit utredd? 
ta kontakt med en psykolog för hjälp att hantera din sociala fobi. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

HAr med As , har ett normalt liv .okay social kretsar .bara för man har en funktions nedsättning inom vissa områden så betyder det inte att man inte kan lära sig hantera dom 🙂 

ja kanske det...men du har fin utsida och ingen social fobi..jag ser ut som greve dracula. ful utsida och konstig insida = martyr dåligt självförtroende. jag har en lång väg att vandra. även om jag skulle fixa min insida så kanske det tar 20 år...vem vill ha en 40 årig oskuld som är ful och med fd psyiska problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
En del saker måste man tyvärr acceptera.
att göra det bästa av situationen är väll sällan tillrädkligt men det mist dåliga.

känns som att jag är den enda i världen med dessa problem. alla jag känner har haft sex, förhållanden. blir ledsen, men samtidigt glad för deras skull.

stereo total:

har du blivit utredd? 
ta kontakt med en psykolog för hjälp att hantera din sociala fobi. 

kostar för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Japp 🙁 


   
SvaraCitera
hor4n

  Du accepterar att du kommer vara ensam resten av ditt liv. Du kommer må bättre om du gör det. 

 


   
SvaraCitera
Paseo

du kan inte ge upp ba för du har sociala handikapp

du vill väl må bra eller då får du se till att du mår bra

det handlar ba om hur man tänker. min pojkvän hamnade i tråkiga sverige för 5 år sedan efter att ha haft världens bästa uppväxt i sydamerika, efter 3 år blev han hemlös och arbetslös. utkastad av sin pappa pga "nu är du vuxen nu får du inte leva mer under mitt tak". vad gjorde han? han gick inte direkt in på um å klagade. han försökte ist se saker positivt, tog sig i kragen, gick till en jobbcoach, fixade CV å personligt brev, sökte jobb i hela sverige. nu är han servitör på ett fint ställe. gott om pengar, bostad, flickvän.


   
SvaraCitera

Sandor: kostar för mycket.

nej. är du under 18 finns bup som är gratis. 
är du över 18 finns vuxenpsyk där du endast betalar läkarbesöken. dessutom finns högkostnadskort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

ja kanske det...men du har fin utsida och ingen social fobi..jag ser ut som greve dracula. ful utsida och konstig insida = martyr dåligt självförtroende. jag har en lång väg att vandra. även om jag skulle fixa min utsida så kanske det tar 20 år...vem vill ha en 40 årig oskuld som är ful och med fd psyiska problem.

Ibland är det nästan som jag har en för fin utsida så den blir läskig ,lol 

hm, ses nån dag , har för mig du bor i Malmö trakten . Jag dömer inte folk så lätt innan jag har träffat dom ,speciellt inte när dom mår piss . 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sandor:

känns som att jag är den enda i världen med dessa problem. alla jag känner har haft sex, förhållanden. blir ledsen, men samtidigt glad för deras skull.

Känner lite likadant. Visst är det skitjobbigt att se andra lyckas med sånt en själv bara kan drömma om.. men det är en del av livets orättvisor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

 endast betalar läkarbesöken.

jag e 22. det kostar typ 600 kr. jag behöver mycket hjälp, har inte pengarna. helt hopplöst.

hor4n:
  Du accepterar att du kommer vara ensam resten av ditt liv. Du kommer må bättre om du gör det.  

ja men det e svårt..

Paseo:
du kan inte ge upp ba för du har sociala handikapp

du vill väl må bra eller då får du se till att du mår bra

det handlar ba om hur man tänker. min pojkvän hamnade i tråkiga sverige för 5 år sedan efter att ha haft världens bästa uppväxt i sydamerika, efter 3 år blev han hemlös och arbetslös. utkastad av sin pappa pga "nu är du vuxen nu får du inte leva mer under mitt tak". vad gjorde han? han gick inte direkt in på um å klagade. han försökte ist se saker positivt, tog sig i kragen, gick till en jobbcoach, fixade CV å personligt brev, sökte jobb i hela sverige. nu är han servitör på ett fint ställe. gott om pengar, bostad, flickvän.

går inte jämföra så, din kille är en normal människa. jag är ett särfall. även om jag  försöker så kommer jag faila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Känner lite likadant. Visst är det skitjobbigt att se andra lyckas med sånt en själv bara kan drömma om.. men det är en del av livets orättvisor.

jag tycker alla borde ha det lika bra.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sandor:

jag tycker alla borde ha det lika bra.

I en utopi hade det varit självklart.


   
SvaraCitera
hor4n

Sandor:
ja men det e svårt..

Och? Tror du allt är bra? Finns en tråd på flsshback för ensama personer kolla där och lär dig.


   
SvaraCitera
Paseo

Sandor: går inte jämföra så, din kille är en normal människa. jag är ett särfall. även om jag  försöker så kommer jag faila.

jo det går att jämföra pga han hade kunnat tänkt "jag har inga pengar och ingenstans att bo allt går fel alltså kommer allt skita sig" men det gjorde han inte. det finns alltid plats för positivt tänkande. det finns alltid en lösning. inget skiter sig. om du vill och tror så kommer saker o ting gå bra för dig.
om du kan engelska kolla denna videon


   
SvaraCitera