Aviseringar
Rensa alla

Är man töntig om man inte använder smink?


Ämnesstartare

Jag är 15 år och använder inte smink.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker men får ofta höra "Gud va omogen du är, du använder inte ens smink".
Min fråga är bara; What the hell? Tänker ni så om folk som inte har smink eller är jag bara omringad av omogna männiksor?

[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är du snygg då?


   
SvaraCitera

Det är inte konstigt, töntigt eller omoget att inte använda smink. Det är helt okej, de som säger att du måste ha smink för att vara mogen eller cool är idioter. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det var fan det dummaste jag hört. Jag sminkar mig max en gång i veckan nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh dom är bara avis för att dom måste ha massa kladd.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte speciellt. Vare sig jag eller mina killkompisar använder så mycket smink.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag hade inte smink fören i typ 9:an, kanske började med lite maskara i 8:an, sen så hade jag en tid då jag sminkade mig mycket, under 3:an på gymnasiet hade jag knappt ens smink och inte fasen var det någon som klagade! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha men seriöst. klart det inte är [crazy]


   
SvaraCitera
Flash

Mina systrar tvingade mig att sminka mig när jag var yngre, en höll fast mig och de andra sminkade mig, jag grät.
Jag kände mig inte ett dugg cool.

Andra gången jag sminkade mig var i nionde klass när jag gick omkring i klänning, peruk, strumbyxor och annat som en kvinna kan tänkas ha en hel dag, kände mig inte så värst cool då heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol om man gömmer sig under smink är man nästan mer töntig. [zzz]


   
SvaraCitera

Nej, är supercool och jag använder inte smink.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Mina systrar tvingade mig att sminka mig när jag var yngre, en höll fast mig och de andra sminkade mig, jag grät.
Jag kände mig inte ett dugg cool.

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvärtom, smink är jävligt överskattat ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man töntig om man bryr sej? Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, använder så gott som aldrig smink, kanske lite mascara typ ytterst sällan.[no-no]


   
SvaraCitera