Aviseringar
Rensa alla

är mat tina dunkbar?


Definitivt.


   
SvaraCitera

Definitivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj rumpchock på ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Definitivt inte.

det blir inte sant bara för att du säger det 3 gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

oj rumpchock på ungdomar.se

Snarare fläskshock.

Att hon har mage att ha nån sorts boxerstring gör ju inte direkt pösrumpan någon tjänst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Att hon har mage att ha nån sorts boxerstring gör ju inte direkt pösrumpan någon tjänst.

HON KANSKE HAR DET FÖR ATT SMÅ RUMPBILDSRUNKANDE RUNKISAR PÅ INTERNET INTE SKA RUNKA TILL HENNES RUMPA?!?!?!?! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

det blir inte sant bara för att du säger det 3 gånger

Jag blir inte mer idiot för att du påpekar något som är ums fel[wink] Sidan cpar sönder när man ska posta inlägg, iaf för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

RUMPBILDSRUNKANDE RUNKISAR

gillade denna term [love]


   
SvaraCitera

Dräparen:

typ

Du, den där gjorde min kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Jag blir inte mer idiot för att du påpekar något som är ums fel[wink] Sidan cpar sönder när man ska posta inlägg, iaf för mig.

du ger ett desperat och patetiskt intryck av att vilja förneka mat-tinas odisputabla dragningskraft, antagligen för att din egen är så svag och outvecklad. kom tillbaka om 20 år när du är mogen och har tv-program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Det är lätt att se var allt smör som mat-Tina alltid använder i sin matlagning har lagt sig.

kallar du det där en smörröv ska du stoppa tillbaka penthouse under sängen och göra studiebesök på badstranden eller annat område med halvnakna människor

mvh bitterfittan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ELLER VÅGAR DU INTE VISA DIN BLEKFETA RUNKKROPP I SOLSKENET


   
SvaraCitera

vill hellre smaka hennes mat


   
SvaraCitera

Tina är för killar som Ernst är för tjejer. vore man 20 år äldre så är dom helt klart fuckable


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte mat tina, någon som skulle kunna tänka sig julia child..? [bigsmile]


   
SvaraCitera