Aviseringar
Rensa alla

Är min kille ärlig mot mig?


Ämnesstartare

Det är en sak jag oroat mig och undrat lite över..

Först och främst var jag med min kille, då han var hemma hos oss. Jag frågade om han hade lust att följa med mig och min kompis till hennes kille och plötsligt säger han att han ska iväg...
Dagen då han skulle iväg såg jag honom inloggad på msn. Jag skrev då och frågade "skulle inte du iväg?" men jag fick inget svar utan då loggades han ut. Senare, kanke 1-3 timmar senare befann han sig i Stockholm, ca 15-20 mil därifrån han var innan. Hur går det ihop?
Jag kollade även in Skype och där var han inloggad. Jag smsade honom och frågade om han ljugit för mig om att åka iväg, men han sa att han hade loggat ut från msn tidigare och lät datorn vara på och inloggad på Skype. Varför gör man så? Och finns det ålandsbåtar som går mitt i natten?


   
Citera
Ämnesstartare

Säg såhär: skulle aldrig få för mig att logga ut ur skype bara för jag drar hemifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Säg såhär: skulle aldrig få för mig att logga ut ur skype bara för jag drar hemifrån.

Men det han sa till mig lät konstigt. Han sa att han skulle åka med ålandsbåten.. sent på kvällen.. och att han skulle vara borta hela helgen.. man åker ju bara en dag med ålandsbåten.. hade han tänkt lata sig resten av helgen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

hade han tänkt lata sig resten av helgen?

är väl inget konstigt med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska vi veta [zzz]
men verkar inte som han är det

senast båten går från stockholm 20.10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag glömmer alltid av att logga ut från skype när jag ska iväg någonstans [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grundfrågan jag ställer mig är: Vad fan spelar det för roll egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kunde väl åtminstone säga att han vill vara för dig själv också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Grundfrågan jag ställer mig är: Vad fan spelar det för roll egentligen?

Tonåring, svartsjuka osv...

Djurgårdens IF:

Det är en sak jag oroat mig och undrat lite över..

Killar låter datorerna vara på.. och ja även vara inne på msn och skype.

En grej du kan säga är att datorn drar väldigt mycket el... så räkningen blir väll ganska saftig, för att spara lite så be han stänga den när han drar iväg.

Om du är orolig för att han är otrogen, put a keylogger in his PC and then find it... if not... then you're already lost! 🙂 But it's worth it? LAAL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Han kunde väl åtminstone säga att han vill vara för dig själv också..

Behöver man konkret säga det verkligen? Kan inte du bara lita på honom istället och låta han ha ett eget privatliv? Mind your own buisness ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KILLE+ÄRLIG=NEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men av mn erfarenhet av tidigare killar jag haft, så har jag svårt att lita på någon. Vill att han ska vara seriös mot mig. Min första seriösa kille ljög aldrig för mig. Han berättade precis ALLT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Men av mn erfarenhet av tidigare killar jag haft, så har jag svårt att lita på någon. Vill att han ska vara seriös mot mig. Min första seriösa kille ljög aldrig för mig. Han berättade precis ALLT.

Så man är bara seriös om man inte har några hemligheter eller eget liv? "Okej".

Svårt att citera också eller?

Postorderhoran:

KILLE+ÄRLIG=NEJ

Mytomaner finns i alla skepnader. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Han berättade precis ALLT.

DU FICK ALLTSÅ SMS I DENNA STILEN:
"FÖRLÅT ÄLSKLING FÖR JAG GLÖMDE SÄGA VRT JAG SKULLE NÄR JAG GICK AFK PÅ MSN, MEN NU SKA JAG PÅ TOA OCH BAJSA. SÅ VET DU. JAG ÄLSKAR DIG <333"


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Jag kollade även in Skype och där var han inloggad. Jag smsade honom och frågade om han ljugit för mig om att åka iväg, men han sa att han hade loggat ut från msn tidigare och lät datorn vara på och inloggad på Skype. Varför gör man så? Och finns det ålandsbåtar som går mitt i natten?

Men ska inte lita på internet, han må vara inloggad fast inte där. Om det är någon annan som använder hans dator kan ha loggat ur honom på msn?


   
SvaraCitera