Aviseringar
Rensa alla

är min kompis bög?


Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

och lutade sig mot mig och började hångla med mig i typ 15 sekunder. efteråt sa han hej då och så sprang han iväg till bussen.

lät du honnom hångla upp dig i 15 sekunder? det är typ lång tid.. blev du paralyserad av chock eller tyckte du att det var mysigt och lät honom hålla på?

antagligen har han varit kär i dig länge och orkade inte dölja det längre, så han drog en vild chansning och hoppas på det bästa.

jag tycker du borde dumpa din flickvän och bli ihop med dina polare, han älskar dig säkert mer än vad hon gör. bättre sex med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och han gymmar!


   
SvaraCitera

lonelyfridaytype:

var över för några dar sen

edit: har du träffat och snckat med honom nåt, mellan här?

lonelyfridaytype:

fick ett sms nu från min kompis.

Lite väl sammanträffande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

ändrar: ok men fattar nu, men jag är inte bi. jga tycker om tjejer typ. min pappa är basket coach och han har berättat för mig vad han tycker om bögar. jag vill inte förlora min kompis ju

vad din pappa nu har med saken att göra.

hur kände du på när han kysste dig?

AndyH:

jag tycker du borde dumpa din flickvän och bli ihop med dina polare, han älskar dig säkert mer än vad hon gör. bättre sex med.


   
SvaraCitera
sincan

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

lät du honnom hångla upp dig i 15 sekunder? det är typ lång tid.. blev du paralyserad av chock eller tyckte du att det var mysigt och lät honom hålla på?

antagligen har han varit kär i dig länge och orkade inte dölja det längre, så han drog en vild chansning och hoppas på det bästa.

jag tycker du borde dumpa din flickvän och bli ihop med dina polare, han älskar dig säkert mer än vad hon gör. bättre sex med.

asså.. allt gick typ så fort. var ju inte så länge och jag var trött och hade druckit red bull som fan

Hakuna matata:

Lite väl sammanträffande

du citerade fel. "var för några dar sen", asså vår spelkväll var i lördags. smsar inte du med dina polare?


   
SvaraCitera

lonelyfridaytype:

du citerade fel. "var för några dar sen", asså vår spelkväll var i lördags

Undrar om ni träffats nåt sen den kvällen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinker! Troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

asså.. allt gick typ så fort. var ju inte så länge och jag var trött och hade druckit red bull som fan

Jag ser egentligen inte problemet

Din polare är troligen kär i dig, dvs bi eller bög

Du har inte mer bögskräck än att du kan ge en kille ett rejält hångel

Din pappa skiter vi i för du är 20år och vuxen

Förklara för din polare att du är straight, har flickvän och att ni bara kan vara kompisar

eller

Dumpa din tjej och bli ihop med grabben som älskar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

min pappa är basket coach och han har berättat för mig vad han tycker om bögar. jag vill inte förlora min kompis ju

du behöver väl inte berätta för pappa om pusskalaset
Säg till din kompis att du inte är bög så han inte får nya infall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni fattar ju inte, jag är inte en böög ju..livrädd för farsan om han får reda på att nån är bög, typ min bästis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha ser american beauty-scenario framför mig, rym iväg med din bästis tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

och lutade sig mot mig och började hångla med mig i typ 15 sekunder.

vadå stod du bara där och lät honom ?


   
SvaraCitera

Om du lät honom hållas så skickade det väl lite fel signaler, och nu tror han att du också e kär i honom>.< Om du absolut inte är det så är det bara att säga det till pojkstackarn[cute]

Anarkandi:

hur kände du på när han kysste dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

han älskar dig säkert mer än vad hon gör. bättre sex med.

Haha[shake]


   
SvaraCitera