Aviseringar
Rensa alla

Är min lillebror homosexuell?


time
 time

Fan, får helt ont i magen. Stackars lillebror.


   
SvaraCitera

Han är nog bara nyfiken. Tat lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Väldigt motsägelsefullt.

antar att du tycker det är okej att tänka honom ligga med en tjej, så varför inte med en kille om du nu tycker att homosexualitet är så naturligt? 

Antar att det är på grund av min egna läggning, jag blir verkligen inte äcklad av en människa som är homosexuell. Blir det av sexakten, dock. Är man homofob för att man anser det äckligt att två personer av samma kön har sex? I så fall är jag väl det. 

Vissa personer tycker om att ha sex med djur, man är väl ingen hemsk person för att man tycker att den sexakten är äcklig likaså? 


   
SvaraCitera
reben

kanske


   
SvaraCitera

Så tjejer som kollar på lebbporr är lesbisk? Det var något nytt.
Han är ung och nyfiken,  inge fel med det. 


   
SvaraCitera

Jämför tidelag och homosexualitet... mmmm ..... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Fan, får helt ont i magen. Stackars lillebror.

Du kan vara lugn, det är inte på något sätt synd om min lillebror. Har aldrig behandlat honom illa, och kommer inte heller göra det. Att jag kollade hans historik var väl det värsta jag gjort mot honom. 

Tro mig, kommer inte behandla honom illa på grund av detta. Skulle inte behandla honom illa om han är homosexuell heller, älskar honom oavsett. 


   
SvaraCitera

Meh herregud han är ba nyfiken, låt han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jämför tidelag och homosexualitet... mmmm ..... 

Är du seriös? Jag jämförde två sexakter, förklarade bara att man kan ogilla vissa sexakter utan att ha något emot människorna som utför dem. 


   
SvaraCitera
time
 time

Hemligsnälla: Att jag kollade hans historik var väl det värsta jag gjort mot honom.

Gör inte om det då. Han har all rätt i världen att utforska vad internet erbjuder, han är i den åldern då man brukar börja titta runt och se vad som finns. Du vet inte ens om han kollade igenom filmsnutten, det kan lika bra vara att han klickade av misstag, eller kollade för att se om han skulle reagera som du, vad som helst. Ge fan i att snoka mer, bara.


   
SvaraCitera

Orkade inte läsa allt men får vibbar av att Patrick som är i görningen igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Gör inte om det då. Han har all rätt i världen att utforska vad internet erbjuder, han är i den åldern då man brukar börja titta runt och se vad som finns. Du vet inte ens om han kollade igenom filmsnutten, det kan lika bra vara att han klickade av misstag, eller kollade för att se om han skulle reagera som du, vad som helst. Ge fan i att snoka mer, bara.

Det var inget filmklipp, det var google bilder. Han hade klickat på minst 10 stycken av dessa i alla fall. 


   
SvaraCitera

Mycket troligt. Åtminstone bi.


   
SvaraCitera

Agahnim:
Mycket troligt. Åtminstone bi.

Källa?


   
SvaraCitera

Hemligsnälla:

Antar att det är på grund av min egna läggning, jag blir verkligen inte äcklad av en människa som är homosexuell. Blir det av sexakten, dock. Är man homofob för att man anser det äckligt att två personer av samma kön har sex? I så fall är jag väl det. 

Vissa personer tycker om att ha sex med djur, man är väl ingen hemsk person för att man tycker att den sexakten är äcklig likaså? 

Snälla jämför inte samkönat sex med djursex 


   
SvaraCitera