Aviseringar
Rensa alla

Är mina chanser helt förstörda?


låter jobbigt [n] men han verkar inte vara något att ha ändå, försök tänka på det!


   
SvaraCitera

Human:

de orkade väl inte med en dryg person ;). Han blir helt cp och svarar - Men om du ska va sån kan du dra. Loggade ut från msn och har aldrig loggat in igen.

Han verkar ju lite konstig om han blir aggro för en sån sak.
Vet att det är enormt svårt men glöm han iaf


   
SvaraCitera

Jag hatar långsynta personer 🙁


   
SvaraCitera

Oväntad:

Haha men orka honom? Glöm bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag hatar långsynta personer 🙁

oohja jag med. men jag vet ju egentligen inte om han fortfarande är sur eller han typ bara glömt mig. Detta hände ju för mer än ett halvår sen. men det är kanske dumt att 'ta upp kontakten' nu bara för att se.


   
SvaraCitera

Human:

oohja jag med. men jag vet ju egentligen inte om han fortfarande är sur eller han typ bara glömt mig. Detta hände ju för mer än ett halvår sen. men det är kanske dumt att 'ta upp kontakten' nu bara för att se.

Well, om du verkligen vill så gör det lite försiktikt, annars

Moonlight Sonata:

Glöm bara.


   
SvaraCitera

Löjligt att han blockade dig för en sådan sak :S Är han värd att lägga uppmärksamhet på om han beter sig så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han bra så dör han väl inte av ett hej någon dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Löjligt att han blockade dig för en sådan sak :S Är han värd att lägga uppmärksamhet på om han beter sig så?

egentligen inte. men han är den första och enda personen jag verkligen velat ha, sånt är svårt att släppa.

Mynta:

Är han bra så dör han väl inte av ett hej någon dag

iofs sant. och jag kan egentligen inte förlora något mer på det. men hur ska man få fram det där hej'et då? jag träffar honom aldrig, det var en slump att jag råkade se honom den kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

iofs sant. och jag kan egentligen inte förlora något mer på det. men hur ska man få fram det där hej'et då? jag träffar honom aldrig, det var en slump att jag råkade se honom den kvällen.

Hm, knepigt, man vill ju inte bli sedd som stalker och för att vinna måste man förlora. Det är det senaste jag lärt mig, hade själv lite av något hm, "liknande" problem. Kanske inte så likt ändå. Whatever, sidetrack.

Du skulle kunna få ännu mer råd på ett annat forum.
(jag säger inte att råden här är dåliga, men det skadar inte med fler)

Det är en sida, där som det förklaras:

Vi hjälper både tjejer och killar att utvecklas och förbättra sina odds på datingscenen. En del kallar det raggningsskola, vissa kallar det personlig utveckling och några tycker säkert att vi är galna.

Vi kallar det CR.

http://www.c-r.se/

Du är inte den första tjejen som undrar hur man ska göra med en kille. Mitt råd är att du ger det forumet en chans, tittar runt lite på " tråden" woman game. Titta på kommentarerna. Man får väldigt, väldigt fina och seriösa råd.

Sedan kan du posta ditt inlägg.
Jag antar att de flesta kommer säger lite av samma sak som här men testa. Jag postade själv ett ganska hopplöst fall men fick mer ut av det än jag trodde. [wink]

Här är länken till "woman game" tråden delvis (killar ger råd till tjejer hur de ska göra med killen) Girls - discuss your issues here, and the noble arts of pickin up men!

http://www.c-r.se/forum/forumdisplay.php?f=27

säg hur det gick sedan
tror du kommer lära dig mycket om dig själv [smile]


   
SvaraCitera

Human:

egentligen inte. men han är den första och enda personen jag verkligen velat ha, sånt är svårt att släppa.

Ibland är något man vill ha, inte det man egentligen behöver. Tycker du borde släppa honom. Du vet, det måste vara ömsesidigt. Han ska vilja ha dig också.


   
SvaraCitera

Mynta:

Vi kallar det CR.

http://www.c-r.se/

Hur i hel**** fick du reda på det?

Sag![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hur i hel**** fick du reda på det?

Sag!

, googla lite bara. 🙂 Absolut inte svårt.


   
SvaraCitera

Mynta:

, googla lite bara. 🙂 Absolut inte svårt.

ah [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera